نصیرزاده: خارجی ها کیفیت بالایی ندارند/ کریمی و جباری را نمی خواهیم/ لیست کریمی فردا آماده می شود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: نمی دانم چرا هر بازیکنی را که در استقلال و پرسپولیس نمی خواهند سر از گسترش فولاد در می آورند.ما جباری و کریمی را نمی خواهیم و مذاکره ای هم با آنها نداشتیم.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: نمی دانم چرا هر بازیکنی را که در استقلال و پرسپولیس نمی خواهند سر از گسترش فولاد در می آورند.ما جباری و کریمی را نمی خواهیم و مذاکره ای هم با آنها نداشتیم.

وی افزود: قرار نیست بازیکن خارجی جذب کنیم تا دچار دردسر بشویم.در فوتبال ایران بازیکنان خارجی تنها چند روز ابتدایی لیگ و انتهای لیگ را خوب بازی می کنند و در زمان های دیگر کیفیت لازم را ندارند.همین الان بیشتر باشگاه های ایرانی به خاطر بازیکنان خارجی امتیاز و پول از دست دادند و بهتر است تنها در تیم های استقلال ،پرسپولیس و تیم ملی از مربیان خارجی استفاده شود و باید به سمت خودکفایی و فوتبال ایرانی برویم.

نصرزاده ادامه داد: فردا لیست نهایی کریمی به باشگاه می رسد و بازیکنانی را که او می خواهد جذب خواهیم کرد.فردا جلسه ای را با سرمربی تیم در همین راستا برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: بهتر است بستری فراهم کنیم تا بازیکنانی که سرباز می شوند در تیم های دولتی بازی کنند و به عنوان سرباز ورزشکار در تیم ها به فوتبالشان ادامه دهند.

600

کد خبر: 882538

وب گردی

وب گردی