اعتبار اولیه تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور بهمن‌ماه امسال ابلاغ می‌شود

فرماندار نیشابور گفت: بخش اولیه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه انقلاب نیشابور، بهمن‌ماه امسال ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،سعید شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در ارتباط با آخرین وضعیت ورزشگاه نیمه‌کاره و رها شده شهرستان نیشابور اظهار داشت: در آخرین جلسه برگزار شده، گرمابی؛ نماینده مردم نیشابور در مجلس با لحن امیدوارانه به بحث پیگیری ورزشگاه نیشابور پرداخت و ما نیز امیدمان تقویت شد و موافقت‌نامه نهایی در مشهد امضا شده و به تهران ارسال شده است.

فرماندار نیشابور با اشاره به قاطعیت نماینده نیشابور در مجلس در موضوع اخذ اعتبار تعهد شده تا نیمه بهمن‌ماه گفت: به‎‌دلیل قرار گرفتن این پروژه در گروه آخرین ابلاغیه‌های مالی استان، اختصاص پول در زمان دیرتری صورت می‌پذیرد اما قطعاً این اعتبار اختصاص می‌یابد. اعتبار تکمیل ورزشگاه در دو فاز تعریف شده اما بخش تعهد شده برای امسال، نیمه بهمن‌ماه اختصاص پیدا می‌کند.

شیبانی با اشاره به پیگیری این موضوع پس از توقف بسیار طولانی خاطرنشان کرد: فرصت برای اجرا فراهم بوده، اما متاسفانه یا پروژه را خیلی بزرگ دیده‌اند و نتوانسته‌اند جمع کنند و یا کم توجهی شده است.

فرماندار نیشابور در پاسخ به این سوال که آیا نیشابور با وجود کتابفروشی‌های محدود شایسته کسب عنوان پایتخت کتاب ایران بوده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: این عارضه عمده کشور را دربرگرفته اما این نافی تلاش‌های زیاد پس از پایتختی کتاب توسط متولیان دولتی و انجمن‌های مردمی مانند سیمرغ نیست و امیدوار هستیم ورود این سازمان‌ها و همت نهادهای دولتی در این حوزه اثربخش باشد.

فرماندار نیشابور با اشاره به تثبیت هزینه کتابخانه مرکزی نیشابور و اخذ زمین از شهرداری ادامه داد: تا یک یا دو سال آینده، این طرح در پارک ارغوان نیشابور با کمک خیران به حالت اجرا در آمده و به‌دلیل فراهم کردن هزینه آن، این ردیف بودجه در سال‌های بعد نیز تضمین می‌‎شود. کتابخانه هدیه پایتختی کتاب نیز منتفی نشده است و بحث‌هایی در حال انجام است و قول داده شده که در نخستین فرصت ممکن اعتبار جایزه پایتختی کتاب نیز اعطا شود.

902

کد خبر: 882586

وب گردی

وب گردی