انتقال شجاعی به AEK در مراحل پایانی

انتقال ستاره ایرانی پانیونیوس به باشگاه سرشناس AEK در مراحل پایانی خود قرار دارد و با بازشدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات نهایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در شرایطی که گریگوری سرمربی پانیونیوس در آخرین اظهار نظر پیرامون مسعود شجاعی مدعی شد استراحت یک ماهه برای این بازیکن لازم بود تا با ریکاوری روحی روانی به تمرینات و اردوی تیم بازگردد رسانه های یونانی با اشاره به رازی که احسان حاج صفی دیگر بازیکن ایرانی برملا کرد از نهایی شدن فروش شجاعی به AEK خبر دادند.

پایگاه خبری SDNA آتن امروز در گزارشی پیرامون انتقال مسعود به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل یونان نوشت:« احسان حاج صفی بعد از برد پانیونیوس برابر حریف خود پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد خطاب به مسعود و نوشت "رهبر واقعی". نکته این پست جایی بود که احسان برای هم تیمی خود از قلب های زردرنگ بهره برده بود که نماد باشگاه AEK است».

این سایت در ادامه با اشاره به اظهارنظرهایی که سرمربی پانیونیوس در قبال آینده شجاعی داشت و مدعی شده بود تصمیم گیری در خصوص مسعود به باشگاه و مدیران مربوط است همچنین سکوتی که ستاره ایرانی در قبال اتفاقات هفته های گذشته در اردوی داخلی پانیونیوس رخ داد از قطعی بودن انتقال این بازیکن به جمع شاگردان مانوئل خیمنز پرده برداشت و در این راه اشاره ای هم به بازتاب این انتقال در رسانه های ایرانی کرد.

606

کد خبر: 882588

وب گردی

وب گردی