برانکو: پیشنهاد الاتفاق چیز عجیبی نیست/ مشکلی برای تمدید قراردادم نیست، فقط بحث تسویه حساب است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در رسانه‌ها می‌خوانیم نفت مشکلات زیادی دارد مثل خیلی تیم‌‌های دیگر اما همین مشکلات انگیزه مضاعف به آنها می‌دهد مقابل ما بهتر باشند.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: سلام زیبا و قشنگ خدمت همه. نیم فصل برای شما تمام شده است اما برای ما هنوز تمام نشده یک بازی با نفت آبادان داریم طبیعی است که دوست داریم به پیروزی برسیم. در رسانه‌ها می‌خوانیم نفت مشکلات زیادی دارد مثل خیلی تیم‌‌های دیگر اما همین مشکلات انگیزه مضاعف به آنها می‌دهد مقابل ما بهتر باشند.

* حریف را دستکم نمی‌گیریم

برانکو افزود: قطعاً نتیجه خوب برای نفت آبادان در این بازی می‌تواند مشکلات‌شان را راحت‌تر مرتفع کند آنها چند بازیکن خوب گرفته‌اند بازیکنانی مثل باتیستا و شیمبا که در کنار بازیکنان خوبی که داشتند یک حریف جدی و خطرناک برای پرسپولیس محسوب می‌شوند بازی آنها مقابل سپاهان و استقلال را دیده‌ایم مهم‌ترین مسئله این است که بازیکنان و خود ما حریف را دست کم نمی‌گیریم.

* مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد

وی ادامه داد: به دنبال برد هستیم. همه بازیکنان ما سلامت و سرحال هستند جز طارمی و نورالهی که نمی‌توانند بازی کنند.بشار رسن در رقابت برای حضور اصلی است. دوست داریم بازی قشنگی ارائه بدهیم همچنین از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم، همه کمک‌ها و حمایت‌های آنها برای موافقیت تیم است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا مشکلی برای توافق و تمدید قرارداد وجود دارد که قراردادش را تمدید نمی‌کند، اظهار داشت: اختلاف و مشکلی وجود ندارد. فقط بحث تسویه‌ حساب‌ها و بدهی‌های اخیر در یکی دو سال اخیر است که این تسویه‌ حساب‌ها با من و کادر فنی در حال انجام است مثل بازیکنان. طبیعی است که بعداً ادامه کار خواهیم داشت.

* برنامه ما فشرده است و ملی‌پوشان هم استراحت ندارند

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس حتی در نیم‌فصل هم بازی دارد و استراحت نداشته است و آیا این برای پرسپولیس مشکل‌ساز نیست، گفت: بله، این مشکل هست برنامه ما خیلی فشرده است ما هر چهار روز یک بار بازی داریم. ملی‌پوشان‌مان هم احتمالاً استراحتی نخواهند داشت و به اردوی تیم ملی می‌روند یک روز هم استراحت نخواهند داشت استراحت به اندازه تمرین مهم است اما خوشبختانه نیمکت خوبی داریم و نسبت به موقعیت‌ها و وضعیت بازیکنان تصمیم‌های مقتضی را می‌گیریم.

* فرمول ما ساده است؛ کار،کار و کار

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه رمز موفقیت پرسپولیس چیست، گفت: رمز و فسلفه خاصی نداریم، قبل از هرچیز کار و تلاش بازیکنان است و انگیزه آنها که خیلی تلاش کردند و فضای پیروزمندانه به وجود آمده و حاکم شده است. به طوری که همه با کیفیت ما آشنا هستند. فرمول ما خیلی ساده است کار، کار و کار؛ انتخاب‌های خوب هم مهم بوده اما قبل از هر چیزی انرژی و انگیزه خاص بازیکنان مهم است.

* پیشنهاد الاتفاق عجیب نیست

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر پیشنهاد باشگاه الاتفاق عربستان به خودش گفت: من قبلاً در الاتفاق کار کرده‌ام و به کرات هم نه فقط از الاتفاق بلکه از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد می‌رسد و این چیزی عجیبی نیست.

* بعد از نشست به باشگاه می‌روم

برانکو در پاسخ به اینکه به پیشنهادها پاسخ مثبت می‌دهد یا نه، گفت: می‌بینید که الان اینجا نشسته‌ام.

وی در مورد اینکه با درخواست کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش برای یک یا دو روز در هفته موافقت می‌کند یا نه، گفت: آقای پندار خمارلو اینجا نشسته نمی‌دانم آیا به طور رسمی درخواستی آمده یا نه، من خبر ندارم درخواستی از طریق فدراسیون آمده یا اینکه برنامه تیم ملی به چه شکلی است. من این مسائل را نمی‌دانم. بنابراین نمی‌توانم فقط در مورد مسائلی که در رسانه‌ها مطرح شده نظر بدهم. باید ابتدا درخواست رسمی یا کتبی یا برنامه‌ای ارائه شود بعد در موردش نظر بدهیم.

برانکو در مورد اینکه بشار رسن را به تیم امید عراق می‌دهد یا نه، گفت: بله، بشار رسن به تیم عراق می‌رود و در ژانویه به این تیم ملحق می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا یک سطح بالاتر از لیگ‌های ملی کشورها است. معمولاً تیم‌های قدرتمند در آن حضور دارند و کار سخت است. در این گروه تیم الوصل را داریم، تیم السد را داریم که با ژاوی و پورعلی گنجی ما می‌آید تیم چهارم هم احتمالاً از ازبکستان خواهد بود البته تیم الفیصل هم بازی خوبی با الوحده داشته است. فرقی نمی‌کند در کدام گروه باشیم.

وی در مورد اینکه بعد از جلسه راهی باشگاه می‌شود تا تمدید قراردادش را انجام بدهد یا نه، گفت: من به باشگاه می‌روم چون فردا گرشاسبی راهی سفر می‌شود و فرصت نمی‌کنم او را ببینم.

602

کد خبر: 882646

وب گردی

وب گردی