شخصیت دانشجویان با مدیریت دکتر رهبر در دانشگاه آزاد جهش داشته است

دانشجوی کارشناسی ارشد واحد اصفهان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه در دوره مدیریت دکتر فرهاد رهبر رشد و تعالی شخصیت دانشجو را به همراه دارد.

مهرداد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید، اظهار کرد: نتیجه تغییرات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید بطور کامل در زمان حال قابل رویت نیست و باید در آینده به دنبال نتایج این تغییرات بود اما با اطمینان می توان گفت در چند ماه گذشته دانشگاه به سمت اجرایی شدن برنامه های معنوی و دینی پیش رفته که دانشجو را به سمت تعالی می برد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی اخیر دانشگاه آزاد اسلامی با عرف جامعه تطابق دارد، ادامه داد: برنامه های فرهنگی اخیر دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیل بسیار مناسبی برای ایجاد فعالیت های فرا دانشگاهی است و بی شک رشد شخصیتی دانشجو را بوجود می آورد.

این دانشجو درباره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: جشنواره یک اتفاق مبارک نیست بلکه یک حرکت و جریان مفید برای کل جامعه است. اگر دانشگاه را خط مقدم جبهه در نظر بگیریم، دانشجویی را می بینیم که بواسطه این جشنواره توانسته قوی عمل کند و به یک کنشگر واقعی تبدیل شود.

جباری افزود: این جشنواره بی شک نتایج مثبت بسیاری در سطح جامعه بوجود می آورد چرا که نتیجه تحلیل های آزاد اندیشانه را در این مسابقه می بینیم. دانشجو در این نشریات با نقد و تحلیل عناصر منفی به سمت بهتر شدن جامعه می رود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره هر چند مطلوب است اما در مقایسه با تعداد کل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کمی پایین به نظر می رسد بنابراین باید در زمینه فکری و شخصیتی دانشجویان دانشگاه بیشتر تلاش شود تا در آینده شاهد خلق آثار قابل توجه بیشتری در عرصه قلم و تفکر باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، 2 هزار و 453 عنوان اثر از 527 نشریه به دبیرخانه دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرستاده شده است.

این آثار طی روزهای 23 و 24 آبان ماه سال 96 ارزشیابی و داوری شد که در مجموع 130 نفر برگزیده شدند وبه زودی فهرست این افراد در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی farhangi.iau.ir منتشر خواهد شد.

503

کد خبر: 882669

وب گردی

وب گردی