شانس حاج‌صفی برای المپیاکوسی‌ شدن بیشتر شد

با اعلام موضع رسمی مانولیس برای ماندن در تیم پانیونیوس شانس انتقال احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی این تیم برای انتقال به المپیاکوس بیشتر شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از سایت خبری باشگاه پانیونیوس یونان، مانولیس در واکنش به قرار داشتن نام او و احسان حاج‌صفی در فهرست نقل‌وانتقالات زمستانی المپیاکوس گفت: مدت حضور قرضی‌ام در تیم پانیونیوس تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان است و پس از آن به المپیاکوس باید بازگردم. من از آغاز فصل در پانیونیوس هستم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم به نمایش بگذارم. این را هم می‌دانم که تا پایان فصل در تیم پانیونیوس می‌مانم.

با این اظهارنظر رسمی مانولیس، باشگاه المپیاکوس به جای بازگرداندن بازیکن قرضی خود سعی در جذب احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس خواهد داشت. بازیکنی که در طول فصل جاری سوپر لیگ یونان تحت‌نظر المپیاکوسی‌ها قرار گرفته و مدیر فنی این تیم شنبه گذشته با حضور در ورزشگاه نیوازمیرنا به دقت محو بازی حاج‌صفی شد.

تیم المپیاکوس برای رفع ضعف خود در جناح چپ دفاعی تصمیم به جذب احسان حاج‌صفی دارد و انتظار می‌رود به زودی باب مذاکره با سران باشگاه همشهری خود آغاز کند. هم‌اکنون کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی در خط حمله تیم المپیاکوس بازی می‌کند.

602

کد خبر: 882726

وب گردی

وب گردی