اختصاص امتیاز یک تیم دسته دومی به سرپل ذهاب

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و در این جلسه مقرر شد امتیاز یک تیم دسته دومی به شهرستان سرپل ذهاب اختصاص یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال با حضور علی کفاشیان، نجاریان، غفاری، منصوری، کاظم سلیمانی، علی سلیمانی، حامد نجفی و عباس ترابیان برگزار شد و در نهایت موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

1- مقرر شد جلسه مدیران‌عامل باشگاه‌های لیگ برتری در تاریخ 96/10/6 در رابطه با بحث به سمت حرفه‌ای‌گری حرکت کردن برگزار شود. در این جلسه نماینده AFC شرکت خواهد کرد.

2- با تأیید اعضای هیئت رئیسه قرار شد تا در رابطه با استان‌های مناطق محروم (کردستان، ایلام و سیستان و بلوچستان)، هیئت فوتبال آن مناطق در طول سال فقط یک تیم جهت مساعدت و هزینه ندادن را معرفی کند.

3- مقرر شد در مورد باشگاه‌هایی که هزینه‌های سازمان لیگ یا چک‌های برگشتی در کمیته وضعیت بازیکنان دارد تصمیم‌گیری شود و در صورت ابلاغ کسر امتیاز صورت گیرد.

4- با تصویب اعضای هیئت رئیسه، امتیاز لیگ دسته دوم فوتسال آقایان به باشگاه‌های گلوگاه از استان مازندران و تیم فوتسال سرپل ذهاب از استان کرمانشاه واگذار شود.

5- مقرر شد در پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آقایان، چهار تیم صعودکننده به صورت رفت و برگشت مسابقه دهند و تیم‌های اول تا سوم مشخص شوند.

6- مقرر شد در طول هفته آینده ادامه بررسی آیین‌نامه نقل‌وانتقالات بازنگری شود.

7- قرار شد تا طبق درخواست هیئت فوتبال استان گیلان به جای عقاب لنگرود، باشگاه سپیدرود آستانه اشرفیه جایگزین شود و در لیگ دسته دوم فوتسال آقایان شرکت کند.

8- تصمیم بر آن گرفته شد که برای چهار مسابقه پایانی لیگ برتر فوتسال آقایان، چهار نفر از اعضای هیئت رئیسه در مسابقات حضور داشته باشند.

602

کد خبر: 882727

وب گردی

وب گردی