دانشجویان ترم آخر هم می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عتبات اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشجو در زمان ثبت نام و شرکت در قرعه کشی باید اشتغال به تحصیل داشته باشد.

وی تصریح کرد: متقاضیان باید در سال تحصیلی 97-96 دانشجو باشند؛ اما دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند نیز می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام نمایند.

زارع گفت: چنانچه فردی در قرعه کشی پذیرفته شود و در این ترم تحصیلی فارغ التحصیل شود به عتبات اعزام خواهد شد اما دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید سنوات تحصیلی داشته باشند تا برای خروج از کشور به مشکل نخورند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: شرط اصلی اعزام به عتبات دانشگاهیان، اشتغال به تحصیل برای دانشجویان است، لذا دانشجویان در زمان ثبت نام در ترم جاری باید مشغول به تحصیل باشند چون بعد از قرعه کشی یکی از مدارکی که از زائرین دریافت می شود گواهی اشتغال به تحصیل خواهد بود.

گفتنی است، ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، از روز شنبه 25 آذرماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز خواهد شد.

کد خبر: 882754

وب گردی

وب گردی