شکست تلخ یاران عزت‌اللهی و پیروزی قاطع تیم صادقیان

تیم‌های آمکار روسیه و عثمانلی اسپور ترکیه با در اختیار داشتن لژیوهای ایرانی برابر حریفان خود به یک شکست و پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، امروز (یکشنبه) تیم آمکار در بازی پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه میزبان تیم قدرتمند و مدعی کراسنودار بود و با نتیجه 3 بر یک شکست را پذیرا شد. تیم کراسنودار در دقایق 13، 32 و 46 گلزنی کرد. گل تیم آمکار نیز در دقیقه 57 به ثمر رسید.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم آمکار در ترکیب اصلی بازی با کراسنودار به میدان رفته بود اما در دقیقه 55 جای خود را به یانوش، بازیکن لهستانی داد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تیم آمکار با 21 امتیاز رتبه سیزدهم را در اختیار دارد که که منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود. کراسنودار 36 امتیازی هم سوم است.

امروز همچنین یاران پیام صادقیان در تیم عثمانلی اسپور در چارچوب هفته پانزدهم سوپر لیگ ترکیه به پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر تیم آلانیا اسپور دست یافتند. گل‌های تیم عثمانلی اسپور در دقایق 13، 20 و 29 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند.

پیام صادقیان، هافبک ایرانی از دقیقه 79 به جای لاوال، مدافع نیجریه‌ای در ترکیب تیم عثمانلی اسپور قرار گرفت.

تیم عثمانلی اسپور با احتساب پیروزی امروز برابر آلانیا اسپور 14 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول 18 تیمی سوپر لیگ ترکیه صعود کرد.

602

کد خبر: 882756

وب گردی

وب گردی