رییس کمیسیون صنایع مجلس خواستار اجرای کامل قانون اساسنامه شرکت ملی پست شد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با مدیرعامل و اعضای ارشد شرکت ملی پست ضمن ابزار خرسندی از برگزاری نخستین جلسه این کمیسیون در شرکت ملی پست، از زحمات و تلاش های مدیرعامل و تمامی اعضای شبکه پست در خدمت رسانی شایسته به مردم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، اکبریان افزود: تصویب قانون اساسنامه شرکت ملی پست ظرفیت های زیادی را برای توسعه نقش مدیریتی و حاکمیتی پست فراهم کرده است.

او ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل قانون اساسنامه طی چهار ماه آینده؛ تصریح کرد: در جلسه بعدی کمیسیون که در پایان مدت تعیین شده برگزار خواهد شد ضمن برررسی روند عملکرد اجرای قانون، اشکالات و موارد مورد نیاز اصلاح و یا تغییر می یابد.

اکبریان آماده سازی زیرساخت های الکترونیک و مکانیزه به منظور توسعه خدمات در چهارچوب استقرار کامل دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف می بایست برنامه های میان مدت و بلند مدت طراحی و اجرا شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تقویت و توسعه بخش خصوصی در اجرای عملیات قابل واگذاری را مهم ارزیابی و تصریح کرد: باید با آموزش صحیح کارکنان و هدایت متولیان دفاتر بخش خصوصی بر شتاب اجرای این روند افزوده شود.

اکبریان در ادامه اعتماد مردم به پست را یادآور شد و اظهار داشت: باید با حفظ حرمت و تکریم مردم و امانت داری، از این سرمایه مردمی به عنوان بخشی از قابلیت ها و ظرفیت های پست ملی محافظت شود.

در ادامه رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا از واحدهای مختلف ساختمان مکانیزه پست بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با عملیات پستی آشنا شدند.

401

کد خبر: 882787

وب گردی

وب گردی