هیات بحرینی حامل نامه شاه بحرین به اسرائیل

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که روابط میان اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به طور محرمانه ادامه دارد، اما این برای نخستین بار است که یک هیات رسمی بحرینی به طور علنی به اسرائیل سفر می کند.

به گزارش ایسکانیوز، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد: یک هیات بحرینی در سفری علنی و رسمی چهار روزه در فلسطین اشغالی حضور خواهند داشت و با مقامات اسرائیلی دیدار و گفتگو خواهند کرد.

بنابراین گزارش، هیات بحرینی در بدو ورود به فلسطین اشغالی با همراهی هیاتی از وزارت خارجه اسرائیل، بازدیدی از منطقه قدیمی قدس داشته اند.

بنابر اعلام کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، سفر هیات بحرینی به اسرائیل، با موافقت «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین همراه بوده است. هیات بحرینی همچنین حامل نامه ای از سوی شاه بحرین به اسرائیل بوده است که در آن تاکید شده که سفر بحرینی ها به اسرائیل از این پس بدون اشکال انجام خواهد شد و مانعی ندارد.

کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که روابط میان اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به طور محرمانه ادامه دارد، اما این برای نخستین بار است که یک هیات رسمی بحرینی به طور علنی به اسرائیل سفر می کند.

کد خبر: 882821

وب گردی

وب گردی