موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از تاثیر لابی صهیونیست با سردمداران آمریکا است

استاندار بوشهر با بیان اینکه موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی نشان داد که سردمداران آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستند گفت: این اتفاقی بود که سبب بیداری حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال آمریکا و متحدانش شده و آنها درک کردند که آمریکا به جای اینکه با کشورهایی باشد که دلارهای خود را صرف تجهیزات آمریکایی می‌کنند با رژیم اشغالگر قدس همراه و هم پیمان شده است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند عصر روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه امام راحل،آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند اظهار داشت با بررسی ترفندها و دسیسه‌های آمریکا بیشتر چهره شیطان بزرگ آشکارتر میشود که این مهم در ترفند اخیر انتقال پاییتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به نخستین قبلگاه مسلمانان از توطئه‌های آمریکا برای فراهم کردن فضای امن به اسراییل غاصب است بیان کرد:آمریکا در ابتدا قصد داشت با استفاده از جریان تکفیری خط مقدم مبارزه با سران رژیم صهیونیستی را تضعیف کند که با بیداری کشورهای منطقه این موضوع تحقق پیدا نکرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و گروه تروریستی داعش هدف مشترک دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکا در جریان حوادث منطقه بخوبی نشان دادکه با داعش هدف مشترکی را دنبال می‌کرد که آن نیز نابودی منابع مالی و انسانی جهان اسلام و تحمیل هزینه‌های کلان بر این ملت‌ها بود.

گراوند شکستن خط مقاومت در سرزمین‌های اسلامی از دیگر اهداف آمریکا در طرح جدید نام برد و تصریح کرد:ایجاد تنش در جهان اسلام و شکستن خط مقاومت و برقراری امنیت برای رژیم اشغالگر قدس از اهداف مهم آمریکا در طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه تصمیمات آمریکا در این طرح سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شد افزود: نتیجه طرح آمریکا این شد که دفاع از فلسطین از اولویت‌ مسئله جهان اسلام قرار بگیرد و به نفع اسلام تمام شود‌.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در طرح جدید آمریکا حتی دوستان آنان خشمگین شدندافزود : این موضوع سبب شد تاکشورهایی که روزی برای آمریکایی‌ها فرش قرمز پهن می‌کردند علیه آمریکا و متحدانش بپاخیزند.

گراوند با بیان اینکه موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی نشان داد که سردمداران آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستند گفت: این اتفاقی بود که سبب بیداری حاکمان کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال آمریکا و متحدانش شده و آنها درک کردند که آمریکا به جای اینکه با کشورهایی باشد که دلارهای خود را صرف تجهیزات آمریکایی می‌کنند با رژیم اشغالگر قدس همراه و هم پیمان شده است.

وی با محکوم کردن توطئه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس گفت:ترفند آمریکا در سرزمین‌های اشغالی سبب تقویت اتحاد مسلمانان شد و ان‌شالله با این اتحاد و انسجام زمینه آزادسازی قدس شریف فراهم می‌شود.

901

کد خبر: 882854

وب گردی

وب گردی