مراسم اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ۲۸ آذر برگزار می‌شود

هفتمین مراسم اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان با هدف قدردانی و شناسایی دانشجویان فداکاری در عرصه‌های خدمت رسانی ۲۸ آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفتمین دوره اهدای تندیس ملی فداکاری با حضور و مشارکت نهادها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی متعددی به منظور شناسایی و قدردانی از دانشجویانی که فعالیت‌های داوطلبانه فداکاری را در عرصه‌های مختلف داشته‌اند برگزار خواهد شد.

پس از پایان مهلت ثبت نام در هفتمین آئین تندیس ملی فداکاری دانشجویان، مرحله پایش اسناد و مدارک شرکت کنندگان و امتیاز دهی توسط اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته انتخاب آغاز شده است.

کمیته انتخاب به بررسی پرونده‌های داوطلبان و دانشجویان شناسایی‌شده از سوی سازمان‌های مرتبط پرداخته و درخصوص انتخاب برگزیدگان نهایی پرونده‌ها را بررسی و امتیاز دهی کرده و این روند بر اساس شاخص‌های اعلام شده انجام می‌شود.

در این دوره از آیین، بیش از ۲۰۰ پرونده از دانشجویان و گروه‌های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفته است که از میان آنها، در ابتدا نزدیک به ۵۰ پرونده در مرحله اول به بخش نهایی راه یافته‌ که در پایان ۲۲ دانشجو یا گروه دانشجویی به عنوان برگزیدگان نهایی از سوی کمیته انتخاب معرفی خواهند شد.

به گزارش مفدا، برگزاری مراسم اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان، که به تصویب شورای سیاست‌گذاری آن رسیده، از دانشجویانی که فعالیت‌های داوطلبانه و فداکارانه شاخصی در هر یک از مصادیق مصوب داشته‌اند با اعطای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی خواهد شد.

در این مراسم، از افرادی قدردانی خواهد شد که رسماً و طبق ضوابط قانونی در حال حاضر دانشجو هستند یا حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ دانشجوی یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش‌عالی و یا موسسات پژوهشی بوده‌اند و علاوه بر دانشجویان ایرانی، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران نیز در صورت داشتن تمام شرایط مندرج در ضوابط انتخاب می‌توانند در این آیین شرکت کنند.

مراسم هفتمین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی نهادهای مختلف در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 882858

وب گردی

وب گردی