دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد بجنورد در حمایت از قدس شریف تجمع کردند / عکس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در حمایت از قدس شریف و در راستای محکومیت تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص قدس شریف تظاهرات اعتراض‌آمیزی را برپا و بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد بعد از اقامه نماز و ظهر و عصر، در محوطه دانشگاه با تجمع اعتراض‌آمیز در راستای تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص قدس شریف خشم و انزجار خود را نشان دادند و بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

مسئله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظف‌اند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: «ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است./ اینکه ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، با این کار بلاشک ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد./ بی‌تردید فلسطین آزاد خواهد شد.»

بار دیگر شاهد تصمیمات بی‌خردانه و بر خواسته از جهل ترامپ بودیم. تصمیمی که بر خواسته از عجز و ناتوانی و عصبانیت آن‌ها به خاطر پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت و همچنین شکست اخیر غده سرطانی داعش که دست‌پرورده خودشان بوده است .

از همان روزهایی که دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون به کشورمان عَلَم مبارزه به دست گرفتند تا به امروز که فرزندان روح‌الله در سراسر عالم اسلام به مبارزه با شیاطین برخاسته‌اند، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی یکی از شاخصه‌های اصلی مشخص‌کننده آزادگی و حق‌طلبی تشکل‌های دانشجویی بوده است و دانشجویان انقلابی به‌خوبی دریافته‌اند تا زمانی که برخی ریشه‌های شیطانی در عالم وجود داشته باشد، وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.

بعد از پیروزی‌های مکرر لشکر اسلام در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی و شکست‌های پی‌درپی جریاناتی که جز نکبت و سیاهی برای منطقه نداشته‌اند، آقایان کودک کش و هم‌پیمانان ذلیلشان از ترس تحقق پیش‌بینی نابودی قریب‌الوقوع، به تکاپو افتاده‌اند و آب در هاون می‌کوبند تا حیات خود را تمدید کنند. جنجال‌های بیهوده‌ای که اخیراً رئیس‌جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام است، از همین قبیل است که با توجه به حوادث متعددی که امروز در جهان اسلام در جریان است و با سوءاستفاده از غفلت و خلأ فضایی که معلول وضعیت لبنان، یمن، عراق و... هست، در حال انجام است. هرچند به فضل الهی همه این اقدامات، زوال رژیم منحوس صهیونیستی را نزدیک‌تر خواهد ساخت

ما جوانان انقلابی بسیج دانشجویی، کارکنان، استادان و همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، این تصمیم ترامپ را محکوم کرده و طبق فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با وحدت و یکپارچگی جبهه انقلاب و همه مسلمانان جهان و کمک خداوند متعال به‌زودی زود انشاالله شاهد نابودی فرعونیان زمان خواهیم بود.

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

کد خبر: 882884

وب گردی

وب گردی