برگزاری دوره آموزشی کشوری تیم های انست در خراسان رضوی

دوره آموزشی کشوری تیم های انست (سگ های زنده یاب) با حضور مسؤل تیم های انست کشور و 11 امدادگر تیم انست زیر نظر صلیب سرخ آلمان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل اسکندری رئیس مرکز آموزش و نگهداری سگ‌های زنده یاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری دوره کشوری جست و جو و نجات در سه مرحله که زیر نظر صلیب سرخ آلمان انجام می شود، اظهارداشت: مرحله نخست این دوره آموزشی درکرمان، مرحله دوم آموزش در شیراز و مرحله سوم از امروز در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی بین المللی تمامی فعالیت‌های تیم های زنده یاب مورد بررسی قرار می‌گیرد و به منظور ازبین بردن کاستی ها و نقاط ضعف تیم های ارزیابی ، آموزش های لازم ارائه می شود.

همچنین اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دوره آموزشی ویژه تیم های انست هلال احمر برای 6 استان خراسان رضوی،شمالی ،جنوبی وسمنان ، گلستان و مازندران به میزبانی هلال احمر خراسان رضوی در مرکز آموزشهای تخصصی مشهد در حال برگزاری است وتا 21 آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور 11 امدادگر تیم انست در این دوره اموزشی افزود: در این دوره تیم های انست مهارتهای ارتباط با مصدوم ،آشنایی با موانع و فرمان پذیری را زیر نظرمارک هافمن و سیگی هافر از مربیان آنست صلیب سرخ آلمان کسب می کنند.

901

کد خبر: 883013

وب گردی

وب گردی