تلاش فدراسیون والیبال برای حفظ 8 تیم در لیگ برتر

کمیته بانوان فدراسیون والیبال در تلاش است تا 8 تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش ایسکانیوز، هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان در حالی پنجشنبه پیگیری شد که تیم کن انصراف داد و دیدار تیم‌های رایکا و بهنمیر نیز لغو شد. براین اساس هفته اول با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید اما فدراسیون والیبال با توجه به رایزنی‌هایی که با برخی از اسپانسرها داشته در تلاش است 8 تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

فریبا صادقی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال در این باره گفت: در این مدت سازمان لیگ و فدراسیون همکاری خوبی با کمیته بانوان داشته‌اند. همراه با پورحسن جلسات متعددی را با اسپانسرها داشته‌ایم. کن از لیگ برتر انصراف داد اما با اسپانسر این تیم صحبت کردیم. قرار شد بازی انجام نشده آنها با سالوت در زمان دیگری برگزار شود.

وی افزود: رایکا نیز مشکل مالی ندارد. مجوز حضور این تیم در لیگ بحث اصلی است که تا این لحظه انجام نشده است. با یک اسپانسر دیگر صحبت کرده و قول مساعد گرفته‌ایم. قرار است رایکا با اسمی دیگر در لیگ شرکت کند.

صادقی همچنین درباره برگزاری مسابقات کاپ آسیا با حضور 10 تیم در سال آینده، عنوان کرد: هنوز به طور رسمی خبری به ما اعلام نشده است. فعلا در تلاشیم لیگ را به خوبی برگزار کنیم. بعد از آن برای تیم بزرگسالان با توجه به حضور داورزنی در وزارت و کنفدراسیون آسیا او را مجاب خواهیم کرد برای بانوان بزرگسال مربی خارجی جذب کنیم. در بخش نوجوانان و جوانان نیز اردوها به خوبی در حال برگزاری است. بازیکنان آبدیده که شوند بازی تدارکاتی برون‌مرزی هم برگزار می‌کنیم.

601

کد خبر: 883014

وب گردی

وب گردی