پورموسوی بخواهد با بیت سعید مذاکره می کنیم/ هنوز ورزشگاه را تحویل نگرفته ایم

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم و قرار است پس از جلسه با پورموسوی با بازیکنان مد نظر او وارد مذاکره شویم.

علیرضا اژدری زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه اختصاصی این باشگاه که گفته می شود از مجهز ترین ورزشگاه های کشور است گفت: این ورزشگاه یکی از پروژه های شرکت فولاد خوزستان است که البته هنوز تحویل باشگاه نشده است.

وی ادامه داد: این ورزشگاه بر اساس آخرین چشم انداز های کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته شده است و از امکانات خوبی برخوردار است و ما نیز مشتاق هستیم تا هر چه سریع تر بتوانیم از آن استفاده کنیم؛ کار در مراحل آخر قرار دارد اما تا زمانی که آن را تحویل نگیریم نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کامل تری انجام دهم.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل اول نیز خاطرنشان کرد: با لطف خدا نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم این روند مثبت را در نیم فصل دوم لیگ نیز ادامه دهیم.

اژدری زاده ادامه داد: باید از هواداران که با صبر و حوصله از تیم خود همایت کردند هم تشکر ویژه ای داشته باشم و در نهایت یک تشکر خاص از کادر فنی و بازیکنان که با همه وجود برای موفقیت فولاد تلاش کردند تا نیم فصل نخست را با شرایط مناسبی به پایان برسانیم.

وی در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل دوم نیز تصریح کرد: قرار است جلسه ای را با کادر فنی در این زمینه برگزار کنیم تا نیاز های کادر فنی را بررسی کرده و با بازیکنان مد نظر آن ها وارد مذاکره شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تکذیب توافق با حسن بیت سعید بازیکن خوزستانی استقلال تهران گفت: تا به حال با هیچ بازیکنی برای حضور در فولاد صحبتی انجام نشده است و پس از برگزاری جلسه با پور موسوی با بازیکنان مورد نیاز او وارد مذاکره خواهیم شد.

606

کد خبر: 883043

وب گردی

وب گردی