بیانیه بسیج دانشگاه آزاد اراک در محکومیت تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه به قدس شریف

بسیج دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامى اراک در محکومیت تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه به قدس شریف بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

در پی اعلام نتانیاهو مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسراییل؛ ترامپ,رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا هم از این اقدام که تجاوز به آزادى خواهى و توهین به مسلمان جهان قلمداد میشود حمایت کرده است.

این اقدام که نشان از ترس و شکست در جنگ هاى نیابتى و دست پاچگى آنان از قدرت و پیروزى جبهه مقاومت داردبار دیگر بی اعتباری سازمانهای به اصطلاح بین المللی تحت سیطره آمریکایی-صهیونیستی و دلارهای سعودی را به جهان ثابت کرد.

بی شک انقلاب اسلامی ایران راه جدیدی را پیش روی ملت های مظلوم جهان گشوده است که پیروزی در گروه چیزی جز مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران عالم نیست.و قدس ⁩ را تنها مسلسل‌هاى متکى بر ایمان آزاد خواهد کرد، نه عجز و لابه سران خائن عرب در پیشگاه آمریکا.

بسیج دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامی اراک ضمن محکومیت سخنان توهین آمیز این هشدار را به صهیونیست ها و آمریکایى ها میدهد که دنیاى اسلام و مسلمانان نخواهند گذاشت که چنین اتفاقی رخ دهد و در برابر رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

مسلمانان این را یک ننگ برای خود میدانند که آمریکا و اسراییل قبله گاه اولشان را غصب کنند و به عبارتی دیگر غصب قبله اول مسلمانان به منظور جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا با کشورهای اسلامی و مسلمانان خواهد بود.

قطعا این عمل و مکر و حیله به ضرر آنان تمام خواهد شد و آن ها خود را در مرداب گل آلودی انداختند که نجات از آن غیر ممکن خواهد بود.با این تصمیم رژیم اشغالگر به نابودی خود بیش از پیش نزدیکتر شد.

نظر به اینکه سخنان امام خمینى (ره)و مقام معظم رهبری امام خامنه اى(مدظله العالى) بر مبنای وعده الهی است و بی شک محقق خواهد شد ؛همانطور که جمله تاریخى امام خمینى "راه قدس از کربلا میگذرد" به برکت خون شهدا محقق و راه کربلا باز شده است؛صهیونسیت ها و آمریکایی ها بدانند بنابر فرمایش مقام معظم رهبرى امام خامنه اى(مدظله العالى) بی شک اسرائیل ٢٥سال آینده را نخواهد دید وه که نثار جان در راه آزادى قدس چه شیرین خواهد بود.

بسیج دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامى اراک

کد خبر: 883072

وب گردی

وب گردی