نباید ثمره تلاش در دانشگاه ها و تربیت نیروی متخصص را دیگران ببرند

مشاور رئیس و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نباید ثمره تلاش ما در دانشگاه ها و تربیت نیروی متخصص را دیگران ببرند، باید با تعامل و تزریق امید به نسل دانشگاهی ، متخصصان دانشگاهی‌مان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ابوالفضل شمس مشاور رئیس و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتظاری که در حال حاضر از دانشگاه های کشور وجود دارد این است که مسائل کشور را حل کنند، هر دانشگاهی یک مسئله را حل کنند.

وی با بیان اینکه در بخش های دانش بنیان که ارزش افزوده بیشتری دارند می توان سرمایه گذاری کرد، افزود: با توجه به ظرفیت های موجود دانشگاه، حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد می‌تواند زمینه های اقتصادی خوبی فراهم کند و هم مسئله آینده کشور که با جمعیت سالمند مواجه است را می تواند حل کند.

مشاور رئیس و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه نباید ثمره تلاش ما در دانشگاه ها و تربیت نیروی متخصص را دیگران ببرند، تاکید کرد: باید با تعامل و تزریق امید به نسل دانشگاهی و با به وجود آوردن زمینه های آن نه فقط در بحث امتیازات اقتصادی، متخصصان دانشگاهی‌مان را حفظ کنیم.

شمس اظهار داشت: در حوزه فرهنگی باید کار شود زیرا یکی از نقاط حساس و آسیب پذیر در دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دیگر این حوزه است.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم، نسل فعلی از درون استحاله شود.

مشاور رئیس و مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هیچکس مثل اساتید نمی‌تواند دانشجویان را آگاهی دهد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رستمی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر منوچهر محمدی استاد دانشگاه تهران ازجمله سخنرانان این نشست خواهند بود.

مسائل مرتبط با فعالیت های تشکل های اساتید و ارائه راهکار برای آنها ازجمله موضوعات مورد بحث در نشست خواهد بود.

کد خبر: 883085

وب گردی

وب گردی