طرح ایده مشکوک «پایان منافقین» فرصتی برای رنگ عوض کردن آنهاست

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: اینکه بگوییم امروز جریان منافقین وجود ندارد، فضایی برای منافقین فراهم می‌شود تا آنها رنگ و لعاب خیانت‌های خود را عوض کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) با اشاره به سابقه جنایات تروریستی منافقین نسبت به ملت ایران و تلاش های امروز نظام سلطه برای تروریست خواندن جمهوری اسلامی عنوان کرد: یک جریان فکری در داخل و خارج از کشور در تلاش است که وانمود کند، منافقین متعلق به گذشته اند و امروز این جریان تمام شده هستند، در حالی که این همان چیزی است که رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند و فرمودند نسبت به این مسئله غفلت شده است. امسال نیز ایشان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند که نباید اجازه داد جای شهید و جلاد عوض شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه نفاق به دنبال ترویج این تفکر در بین مردم است، افزود: جنایاتی که توسط داعشی‌ها شکل گرفت، در دهه ۶۰ حتی بزرگتر از این ابعاد، در داخل کشور انجام می‌شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان عنوان کرد: اینکه بگوییم امروز جریان نفاق وجود ندارد، فضایی برای منافقین فراهم می‌شود تا آنها رنگ و لعاب خیانت‌های خود را عوض کرده و در سایه مخفی کردن رهبر خود در دهه ۶۰، رهبر جدیدی را روی کار آورده و چهره حقوق بشری به خود بدهند و در حقیقت، جانیان مدعی حقوق بشر شوند.

هاشمی نژاد گفت: تیم اطراف ترامپ کسانی هستند که هر سال در میتینگ‌های منافقین شرکت می‌کنند، طراحی‌های نفاق‌گونه، طراحی‌های نزدیکان نظام آمریکا و استکبار جهانی است و اگر ما اجازه دهیم تفکر پایان منافقین جاری شود، غفلت کرده ایم و درواقع آن‌طور که باید، گذشته این انقلاب را تبیین نکرده ایم.

وی ادامه داد: روسیاه‌ترین گروه‌ها، گروه‌هایی بودند که در زمان جنگ ایران و عراق در کنار صدام نشستند و امروز در کنار جنگ‌طلب‌ترین چهره‌های آمریکایی قرار می‌گیرند و با پررویی تلاش می‌کنند بر واژه دموکراسی مانور دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: کسانی که بیش از همه ما را به حمایت از تروریسم و نداشتن آزادی و دموکراسی متهم می‌کنند، کسانی هستند که دریچه آزادی را از نگاه جانی‌ترین گروهک‌ها تبیین می‌کنند.

هاشمی نژاد گفت: ما در بنیاد هابیلیان به دنبال آن هستیم تا پیشینه، خیانت‌ها و جنایات این گروه‌ها را در داخل کشور و در سطح جهانی مطرح کنیم؛ حال که بحث مبارزه با تروریسم در دنیا مطرح است، ایران باید به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا معرفی شود.

منبع: مهر

۳۰۴

کد خبر: 883160

وب گردی

وب گردی