«ابرلاین» در مازندران راه اندازی می شود

استاندار مازندران از راه اندازی ابرلاین در استان خبر داد و گفت: رایزنی با یکی از سرمایه گذاران بومی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران مازندارن را دارای پتانسیل وسیع در زمینه گردشگری خواند وگفت: با برنامه درست می توان توسعه ای متوازن را در پنج سر فصل اساسی توسعه استان به کار برد و اجرایی کرد و شکوفایی اقتصادی را موجب شد که با خود شکوفایی جمعیتی و سرزمینی را نیز در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فردوگاهها نقش مهمی در توسعه دارند، افزود: فرودگاه رامسر نقش مهمی در پیشبرد گردشگری غرب مازندران دارد و توسعه در سیستم گردشگری و تورگردانی می تواند در این زمینه موثر باشد.

اسلامی گردشگری مدیریت شده در استان را موجب رونق این بخش دانست و تصریح کرد: باید با استفاده از سامانه های حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی به صورت ترکیبی بتوانیم فرصت های گردشگری مازندران بویژه غرب استان را توسعه دهیم.

استاندار مازندران برپایی پروازهای چارتری را در جذب گردشگر مهم دانست و بیان داشت: برپایی پروازهای برنامه ریزی شده داخلی و بین المللی و فعال کردن فرودگاههای استان با جذب سرمایه گذار می تواند در رونق گردشگری استان موثر باشد.

وی از راه اندازی ایر لاین مازندران خبر دادو گفت: مذاکراتی با یکی از سرمایه گذاران بومی انجام شد و تفاهم هایی به دست آمد تا با راه اندازی ایر لاین مازندران فرودگاههای استان زیر بار بروند و فعال شوند.

اسلامی گردشگری دریایی را یکی از مهمترین پتانسیل های جذب گردشگر خواند و عنوان کرد: متاسفانه تاکنون از ظرفیت های گردشگری دریایی استفاده نشده است در حالیکه این امر علاقمندان زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه های توسعه ای اقتصاد دریا محور و گردشگری در این زمینه را نیز فعال می کنیم ، یاد آور شد: مذاکرات مقدماتی را با برخی سرمایه گذاران در این بخش برگزار کردیم که امیدواریم در این زمینه به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

استاندار مازندارن پیشرفت و توسعه استان رادر گرو تلاش مردم خواند و خاطرنشان کرد: مردم مازندران اگر خودشان بخواهند می توانند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف توسعه استان را رقم بزنند زیرا کسی جز خود مازندرانی ها نمی تواند این استان را به سمت پیشرفت سوق دهد.

902/900

کد خبر: 883178

وب گردی

وب گردی