سلیمانی: دفتر آسیایی پدل را به ایران می آوریم/ میئرس: در بزرگترین باشگاه پدل جهان تدریس می کنم

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: مسایل اداری برای ما مهم است و باید دفتر آسیایی رشته پدل را به ایران بیاوریم.

به گزارش ایسکانیوز، نشست فدراسیون اسکواش با محوریت رشته پدل با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون و مربیان خارجی که برای آموزش این رشته به ایران سفر کرده اند، برگزار شد.

در ابتدای نشست مسعود سلیمانی از سه رویداد بین المللی در تهران خبر داد و گفت: سه رویداد مربیگری بین المللی را در اسکواش راکت بال و پدل خواهیم داشت. در دورانی که از نظر سیاسی تحت فشار هستیم، توانستیم مجوز این دوره ها را بگیریم.

وی درباره وضعیت پدل در ایران گفت: مجموعه شیکی داریم که دو‌ مربی اسپانیایی حاضر در ایران اعلام کردند در اسپانیا هم چنین چیزی نداریم. در گام اول باید دفتر آسیایی این رشته را بگیریم. مسایل اداری برای ما مهم است و باید دفتر آسیایی این رشته را به ایران بیاوریم. قرار است در پارک های مختلف هم زمین های پدل احداث شود که صحبت های اولیه با شهرداری هم شده است.

در ادامه دیگو میئرس مربی و مدرس فدراسیون جهانی پدل صحبت کرد و گفت: در بزرگترین باشگاه پدل دنیا کار می‌کنم. باید کاری کنیم که پدل در ایران هم شناخته شود. تجربه زیادی دارم و می توانم در اختیار ایرانی ها قرار دهم. بیشتر از ۱۴ سال است که در مادرید تدریس می کنم و حدود ۲۴۰۰ دانشجو دارم.

602

کد خبر: 883186

وب گردی

وب گردی