ابراز رضایت فرمانده معظم کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از بابت ابلاغ سلام حضرت آقا خدا را شاکریم و تشکر می کنیم که مجددا ایشان این عنایت را به سربازان خودشان در نیروی انتظامی داشتند و ابراز رضایت کردند .

به گزارش ایسکانیوز، سردار «حسین اشتری» درنشست عمومی فرماندهان، روسا ومدیران ارشد حوزه مرکزی ناجا، ضمن تبریک به مدیران و فرماندهان حاضر در این جلسه به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول و میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: بحمداله اهتمام نیروی انتظامی در این است که تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در سطح ناجا اجرایی و عملیاتی شود.

سردار اشتری اضافه کرد: همه مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی که تحت امر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا هستند برای ما عزیزند و از بابت ابلاغ سلام حضرت آقا خدا را شاکریم و تشکر می کنیم که مجددا ایشان این عنایت را به سربازان خودشان در نیروی انتظامی داشتند و ابراز رضایت کردند .

وی تصریح کرد: همیشه همکاران بنده این جدیت و اهتمام را داشته اند که منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را سرلوحه کارها قرار داده و آن را اجرایی کنند، البته این امر جزء وظایف ذاتی ما است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: به لطف خدا فرماندهی معظم کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی در کل ابراز رضایت کردند و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار"باقری" با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان پلیس های تخصصی از عملکرد نیروی انتظامی تجلیل کرد.

سردار اشتری یادآور شد: امسال چندین مناسبت داشتیم مانند انتخابات، برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی و زلزله اخیر در کرمانشاه که به لطف خدا و با همت بیشتر توانستیم بهترین عملکرد را نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: از همه عزیزان ، هیئت رئیسه، فرماندهان محترم و دوستانی که به هر نحو زحمت کشیدند تشکر می کنیم که با تمام تلاش و همت توانستند موجبات رضایت فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کنند، به گونه ای که نه به اموال مردم تعرض شود و نه درگیری صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: بحمداله امسال در هفته ناجا خدمات خوبی به مردم ارائه شد که هم مردم ، هم مسئولان و هم مدیران معتقد بودند که نسبت به سال های گذشته خدمات مناسب تری ارائه شده است.

سردار اشتری بیان کرد: مراسم 26 شهریورماه در دانشگاه علوم انتظامی امین بسیار آبرومندانه و بی نظیر برگزار شد به گونه ای که حضرت آقا عبارات بسیار ارزشمندی در این باره فرمودند.

وی یادآور شد: حضور ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه علوم انتظامی امین تأثیرات مثبت بسیاری هم در داخل و هم در عرصه بین المللی در پی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعد از این مراسم در سفری که به کشور چین داشتیم اثر توفیق حضور حضرت آقا در دانشگاه علوم انتظامی به خوبی قابل مشاهده و ملموس بود .

عالی ترین مقام انتظامی کشور اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت رابه همه شما عزیزان که پیروزی بسیار بزرگی برای ملت های اسلامی بوده است ،تبریک می گویم البته اینکه پایگاهی که داعش ادعای حکومت در آن را داشت از بین رفت بسیار ارزشمند است اما باید هوشیار و مراقب باشیم تا از حوادث و اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

وی اضافه کرد: دشمنان به طور مستمر با ایجاد فتنه های مختلف سعی می کنند در منطقه آشوب ایجاد کنند مانند پروژه اقلیم در کردستان عراق که خوشبختانه ناکام ماند یا موضوع استعفای "سعدحریری" که به لطف خدا و با هوشیاری سید حسن نصراله خنثی شد و یا توطئه جدید آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی درباره سفارت آمریکا در بیت المقدس که ان شاء الله به لطف خدا آن هم ناکام می ماند.

سردار اشتری تصریح کرد: همانطور که مقتدرانه، شجاعانه و با روحیه بالا کارها انجام شده باید با حفظ روحیه امیدبخش و به لطف الهی با تمام تلاش وتوان به راه خود ادامه داده تا همه مشکلات برطرف شود.

گفتنی است در این مراسم از فرماندهان، روسا ومدیران ارشد حوزه مرکزی ناجا با اهداء لوح، تقدیر شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 883223

وب گردی

وب گردی