«فاز» به شبکه دو می‌آید

«فاز» (فرزند ایران زمین) عنوان تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند-مسابقه (ریلیتی‌شو) است که طی ماه‌های اخیر برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده و قرارست در زمستان۹۶ به روی آنتن برود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان؛ در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی ۷فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند. آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.

در پایان این مسابقه برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه یک‌صد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می‌کنند.

تاکنون بخش‌های زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویربرداری شده و مراحل پایانی مسابقه هم‌زمان با پخش از تلویزیون، تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر است.

فاز (فرزند ایران زمین) سعی می‌کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک نوجوان برگزیده نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم‌تر است.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند صفحات «فاز» را در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، سروش، توئیتر، اینستاگرام) با نشانی @faazz_show پیگیری کنند.

«فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان»، و «گروه کودک و نوجوان شبکه 2سیما» به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

503

کد خبر: 883234

وب گردی

وب گردی