یک قطعه زمین به ارزش  یک میلیارد ریال  وقف فعالیت های قرآنی شد

قطعه زمینی به ارزش یک میلیارد ریال در خدابنده برای ترویج فعالیت‌های قرآنی وقف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان درگزارشی از فعالیت‌های این اداره درباره احیا و حفظ موقوفات گفت: به منظور اعتمادسازی بین اوقاف ومردم اقدامات متعددی را طی امسال انجام شده است.
حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه از وقف یک زمین در خدابنده به ارزش یک میلیارد ریال و به مساحت ۷۰۰ متر مربع طی دهه وقف خبر داد و گفت: این موقوفه توسط اسماعیل خدادادی برای آموزش و ترویج فعالیت‌های قرآنی وقف شده است.
حجت‌الاسلام جعفر جنتی با اشاره به کنترل و تطبیق اطلاعات ۳۵۰ موقوفه در سامانه جامع موقوفات استان اظهار داشت: امسال ۳۶۰ مورد از نیات موقوفات در سامانه جامع تطبیق داده شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تعداد صدور مفاصا حساب موقوفات و بقاع متبرکه را ۹۵۱ مورد اعلام کرد و تصریح کرد: در این مدت تعداد اسناد هزینه مورد رسیدگی قرار گرفته نیز ۲ هزار و ۲۰۰ عدد بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین تعداد تخلیه و خلع ید متصرفان را در این مدت ۱۸ پرونده اعلام کرد و افزود: همچنین در ۹۷ مورد نسبت به پیگیری و اخذ آرا در مراجع و محاکم قضایی اقدام شده که ۹۳ مورد آن له موقوفات و اداره کل اوقاف بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف یک زمین در خدابنده به ارزش یک میلیارد ریال و به مساحت ۷۰۰ متر مربع طی دهه وقف خبر داد و گفت: این موقوفه توسط اسماعیل خدادادی برای آموزش و ترویج فعالیت‌های قرآنی وقف شده است.

705

کد خبر: 883237

وب گردی

وب گردی