به منظور افزایش بودجه ایلام رایزنی می کنیم

استاندار ایلام با بیان این که بودجه ارائه شده برای استان با توجه به جمعیت بودجه معقولی است، گفت: بودجه ارائه شده از سوی رئیس جمهوری نسبت به توسعه نیافتگی استان توجه بیشتری می خواهد و در رابطه با این موضوع رایزنی خواهیم کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در رابطه با بودجه استان ایلام که از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: جایگاه استان ایلام در جدول بودجه بندی حدود 24-25 است که تقریبا نسبت به جمعیت و وسعت استان بودجه معقولی است.

استاندار ایلام تصریح کرد: بودجه ارائه شده نسبت به توسعه نیافتگی توجه بیشتری می خواهد که در رابطه با این موضوع رایزنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با رایزنی از منابع دیگر برای زیرساخت ها استفاده خواهیم کرد کما این که از منابع دیگر تحت عنوان اعتبار رئیس جمهور بودجه خوبی به ما ارائه داده شد.

استاندار ایلام با بیان این که بودجه ارائه شده برای استان نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است، افزود: بودجه در سال گذشته در کل استان ها رشد منفی داشته است، اما رشد منفی ایلام حداقل ممکن بود به آن معنا که رشد منفی استان نسبت به استان های دیگر خیلی کم بوده است.

سلیمانی ادامه داد: قصد داریم در بخش اقتصادی رایزنی برای افزایش بودجه داشته باشیم که از منابع مختلف استفاده شود و هدفمان توسعه اقتصادی و فرهنگی استان است.

وی گفت: در استان ایلام پتانسیل های خوبی در بخش های غیردولتی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و مرز داریم که برای فعال تر شدن این بخش ها پیگیر هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست علنی روز گذشته (یکشنبه، 19 آذرماه) مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 97 را تقدیم رئیس قوه مقننه کرد، لایحه بودجه سنواتی و تصویب نهایی آن طبق آیین نامه مجلس 45 روز زمان می برد.

901/900

کد خبر: 883240

وب گردی

وب گردی