باید سنت الهی وقف را گسترش دهیم/کتاب گزارش عملکرد سازمان اوقاف منتشر شود 

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان گفت :همه باید تلاش کنیم که با رفتار و اعمال خود به گسترش سنت الهی وقف که یکی از رکن های اساسی در دین مبین اسلام است کمک کنیم تا این سنت حسنه همچنان  مستمر و ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه ،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه عملکرد سازمان اوقاف در دهه وقف تاکید همه ما باید تلاش کنیم که با رفتار و اعمال خود به گسترش سنت الهی وقف که یکی از رکن های اساسی در دین مبین اسلام است کمک کنیم تا این سنت حسنه همچنان مستمر و ادامه داشته باشد.
همچنین سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه دهه وقف اظهار داشت: از تمام کسانی که عمر و سلامتی و تلاش های خود را برای تبدیل به احسن و بهره برداری مناسب از اموال و دارایی موقوفات صرف کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم از آنچه که در این نمایشگاه در معرض دید نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است یک جلد کتاب با همین محتوا چاپ و در اختیار نمایندگان ملت قرار گیرد تا عملکرد سازمان اوقاف به نحو شایسته ای در حوزه های انتخابیه منتخبین ملت منعکس شود.

705

کد خبر: 883241

وب گردی

وب گردی