تقدیر جان تات از فعالیت های فدراسیون اتومبیلرانی ایران در خاورمیانه/ موافقت برگزاری رالی بانوان کشورهای اسلامی

رئیس فدراسیون و موتورسواری و اتومبیلرانی که برای شرکت در اجلاس سالانه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به فرانسه سفر کرده بود، به ایران بازگشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این سفر 4 روزه که از روز سه شنبه 14 آذرماه آغاز و روز جمعه 17 آذرماه به کار خود پایان داد، محمود صیدانلو جدا از شرکت در انتخابات ریاست این فدراسیون با جان تات، رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA و همچنین با بن سلایم رئیس جدید اتومبیلرانی خاورمیانه و همتاهایش از سایر کشورهای مختلف در زمینه همکاری دوجانبه و چند جانبه گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش در دیدار صیدانلو با جان تات مباحث مهمی مطرح شد که رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ضمن موافقت با درخواست های ایران از تلاش های فدراسیون کشورمان در بحث توسعه و راه اندازی رشته های جدید تقدیر و تشکر کرد. جان تات با ستودن برنامه ریزی فدراسیون و مشارکت اعضای خانواده اتومبیلرانی، رویکرد ورزشی و اجتماعی این فدراسیون در بالابردن مهارت عمومی رانندگی و کاهش تصادفات جاده ای و برگزاری رالی خاورمیانه و مشارکت بانوان در رشته های مختلف را خوب ذکر کرد.

وی همچنین با پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری رالی بانوان کشورهای اسلامی در سال 2018 در تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی و برگزاری کلاس های آموزشی زیر نظر مدرسین فدراسیون جهانی موافقت کرد و از ایران خواست تا ایفاگر نقش کلیدی در توسعه و برگزار کننده رشته های باگی و ATV در خاورمیانه باشد. جان تات ضمن موافقت با برگزاری مسابقات چندجانبه با کشورهای آسیای میانه و همسایه بدلیل کمرنگ شدن مسابقات رالی خاورمیانه از درخواست ایران برای حضور فعال تر نمایندگان آن در کمیته ها و کمیسیون های اتومبیلرانی خاورمیانه استقبال کرد و گفت: فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA این آمادگی را دارد تا به محض معرفی افراد تاثیرگذار از سوی فدراسیون ایران در بخش اتومبیلرانی، زمینه های عضویت آنان را در کمیته ها و کمیسیون های اتومبیلرانی خاورمیانه فراهم خواهد ساخت.

اجلاس سالانه فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA که به مدت 4 روز در شهر پاریس برگزار شده بود، با انتخاب مجدد جان تات و ابقای او در سمت رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی به پایان رسید.

602

کد خبر: 883255

وب گردی

وب گردی