مجلس همچنان پشتیبان مبارزان فلسطین و مدافعان حرم خواهد بود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس در کنار قوای دیگر کشور حرکت نابخردانه ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را محکوم کرده و همچنان پشتیبان فلسطین، مبارزان فلسطینی و مدافعان حرم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تجمع در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: مسلماً تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و همچنین به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل با برخی از سران مرتجع عربی منطقه هماهنگ شده بود.

وی افزود: وقتی محمد بن سلمان در آمریکا حضور داشت به آمریکایی‌ها قول داد سر مسئله فلسطین با آنها معامله کند. البته مطمئناً این مسئله به نابودی رژیم آل سعود و آل سلمان ختم خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سه شکست بزرگ آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه گفت: آنها در اولین مسئله در بحث همه‌پرسی کردستان عراق شکست خوردند بعد از آن بحث استعفای نخست‌وزیر لبنان بود که طولی نکشید در این حادثه هم شکست را پذیرفتند و بعد از آن هم در بحث یمن و بحث علی عبدالله صالح بود که خداوند اینجا هم مقاومت و رزمندگان مقاومت را پیروز کرد و عبدالله صالح به درک واصل شد.

امیرآبادی اضافه کرد: موضع‌گیری‌های خوبی علیه تصمیم ترامپ گرفته شده اما این کافی نیست. برخی دولت‌ها که با ملت‌هایشان هماهنگ نیستند با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند ولی ملت‌ها آگاه شده‌اند و در مقابل این فتنه خواهند ایستاد. در کشور ما هم همه مخصوصاً‌ دانشجویان نشان دادند از آرمان قدس کوتاه نخواهند آمد.

وی در خاتمه گفت: مجلس در کنار قوای دیگر این حرکت نابخردانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می‌کند و همچنان پشتیبان فلسطین، مبارزان فلسطین و مدافعان حرم خواهد بود.

کد خبر: 883302

وب گردی

وب گردی