امیری: فقط پیشنهاد عالی اروپایی مرا از پرسپولیس دور می‌کند/ از فغانی عذرخواهی می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها در صورتی از جمع سرخپوشان می‌روم که پیشنهاد عالی از اروپا داشته باشم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان با تبریک به هواداران پرسپولیس بابت قهرمانی نیم فصل گفت: با ارائه یک بازی زیبا و خلق موقعیت‌های زیاد موفق به کسب یک نتیجه خوب شدیم و نتیجه زحمات‌مان را مقابل تیم خوب صنعت نفت دریافت کردیم. تا جایی که بتوانیم برای قهرمانی می‌جنگیم و تمام هدفمان شاد کردن دل هواداران پرسپولیس است.

وی در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: با این نظر که می‌گویند قرعه پرسپولیس آسان است به هیچ عنوان موافق نیستم و اعتقاد دارم همه مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا سخت و پای آبروی ایران در میان است. ما نیز در این مسابقات حاضر می‌شویم تا از پرچم ایران محافظت کرده و روز به روز پرچم ایران و پرسپولیس را بالاتر ببریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارنظر برانکو که آمادگی او را بالاتر از ژاوی و اینیستا عنوان کرده بود، گفت: برانکو به من لطف دارد و من نیز تلاش می‌کنم تا زمانی که در زمین حضور دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. قضاوت در خصوص عملکردم نیز برعهده کادرفنی و هواداران است.

امیری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای او خستگی معنایی ندارد، عنوان کرد: تمام تلاشم را به عشق هواداران پرسپولیس در زمین انجام می‌دهم و تا لحظه آخر برای موفقیت این تیم می‌جنگم. شاید باورتان نشود در برخی مواقع دیگر نای راه رفتن ندارم اما با تشویق هواداران پرسپولیس انرژی می‌گیرم و با جان و دل برای موفقیت تیم می‌جنگم.

وی در خصوص شکایتش از باشگاه نفت تهران گفت: فعلا در این خصوص خبری نشده است. شکایت خود را انجام داده‌ام و به نظر می‌رسد در مرحله رسیدگی قرار دارد. امیدوارم هرچه زودتر جواب شکایت خود را دریافت کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بعد از پایان جام جهانی در پرسپولیس خواهد ماند یا از این تیم جدا خواهد شد، اظهار داشت: اگر پیشنهاد عالی از اروپا داشته باشم از پرسپولیس می‌روم در غیر این صورت از پرسپولیس تیم بهتری سراغ ندارم و تا جایی که نفس دارم برای هواداران این تیم تلاش می‌کنم. همین که هواداران پرسپولیس از من راضی باشند برای من کافی است.

امیری در پایان با عذرخواهی از علیرضا فغانی قاضی دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت خاطرنشان کرد: فغانی آبروی داوری ایران در آسیا و دنیا است، در بازی امروز نیز من در شرایط بازی بودم و فشار زیادی را متحمل شده بودم، امیدوارم فغانی من را حلال کند و اعتقاد دارم هر تصمیمی که او می‌گیرد درست است. در صحنه اخطار به قضاوت فغانی اعتراض کردم و همانطور که گفتم این موضوع به خاطر دویدن‌های زیاد بود که باعث شد لحظه‌ای خون به مغزم نرسد و عکس‌العملی از خود نشان دهم، امیدوارم اگر در مسابقات عکس‌العمل‌های اینگونه دارم داوران و بازیکنان حریف من را ببخشند.

604

کد خبر: 883341

وب گردی

وب گردی