نابودی اسرائیل نزدیک است

مشاور دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به انتفاضه چهارم اظهار داشت: از این به بعد به طرف شمارش معکوس زوال اسرائیل می رویم و نابودی آن بیش از آنچه فکر می کردیم نزدیک است.

حجت الاسلام سید عبدالله حسینی مشاور دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه روز گذشته اجتماع جوانان مدافع قدس شریف در میدان فلسطین درگفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکاینوز ضمن اشاره به موضوع فلسطین گفت: اگر هر ملت مسلمانی بحث فلسطین را سرلوحه سیاست های استراتژیک خود قرار دهد و در این موضوع قدم بردارند اسرائیل خیلی زود تر از این ها باید از بین می رفت.

وی با اشاره به گفته نلسون ماندلا مبنی بر این که آزادی هند بدون آزادی ملت فلسطین کامل نیست ادامه داد: اشکال کار ما مسلمانان این است که وظیفه خود را نمی شناسیم و در این رابطه هیچ کاری انجام نمی دهیم و الا اگراندازه نلسون ماندلا احساس مسئولیت می کردیم وضعیت خیلی بهتر از این ها می شد.

مشاور دبیر کل تقریب مذاهب اسلامی در حورد انتفاضه ای که به راه افتاده است اظهار داشت: به نظر من این انتفاضه آخرین انتفاضه است از این به بعد به طرف شمارش معکوس زوال اسرائیل می رویم و نابودی آن و بیش از آن که فکر می کردیم نزدیک است

وی تصریح کرد: من فکر می کنم سال 2022 میلادی چیزی در نقشه جهان به نام اسرائیل نداشته باشیم هم پیشگویی های قرآن می گوید هم شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه این را می رساند.

303

کد خبر: 883361

وب گردی

وب گردی