جام‌بزرگ: مسابقات ژاپن بازگشت من به تفنگ بادی بود/نتایج می‌توانست بهتر باشد

ملی‌پوش تیراندازی المپیکی ایران گفت: من فقط 2 هفته با تیم کار کردم و راهی مسابقات شدم، امیدوارم در رقابت‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز، دهمین دوره مسابقات سلاح‌های بادی آسیا در حالی به میزبانی ژاپن برگزار شد که ملی‌پوشان تفنگ ایران در بخش انفرادی در کسب مدال ناکام بودند. امیرسیاوش ذوالفقاریان نیز در حالی سهمیه المپیک نوجوانان را کسب کرد که با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

در رده سنی بزرگسالان، نجمه خدمتی تنها فینالیست ایران بود اما کاری از پیش نبرد و در کسب مدال ناکام بود. الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ نیز نتوانستند در این دوره فینال را تجریه کنند.

مه‌لقا جام بزرگ، در این باره اظهار داشت: همه می‌دانند قهرمانان جهان در رشته تیراندازی در آسیا هستند که می‌توان به چین، هند و کره اشاره کرد. نمی‌دانم در این باره چه بگویم اما بهتر است نظر مربیان را در این خصوص بپرسید.

وی افزود: من فقط می‌توانم درباره خودم صحبت کنم؛ بعد از 2 سال در مسابقات بادی شرکت کردم و یک سال هم به خاطر مصدومیتی که داشتم فقط در یکی دو مسابقه تیر زدم. از زمانی که سهمیه المپیک را گرفتم در تفنگ خفیف تیر زدم و این مسابقات بازگشت من به تفنگ بادی بود. البته در حالت کلی قبول دارم نتایج تیم می‌توانست بهتر از این باشد.

ملی‌پوش المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این نتایج برای بازی‌های آسیایی خطرناک به نظر برسد، تصریح کرد: نتایج باعث ناراحتی همه شد و از اینکه نتوانستیم مدال بگیریم ناراحت بودیم اما فکر نمی‌کنم این موضوع آینده را تهدید کند. این مسابقات تجربه خوبی شد تا ببینیم تیم در چه سطحی قرار دارد، نقاط ضعف و قوت چیست تا بتوانیم اگر مشکلی وجود دارد رفع کنیم.

جام بزرگ خاطرنشان کرد: من فقط 2 هفته با تیم تمرین کردم و دیر به بچه‌ها اضافه شدم اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. ما مربیان خوبی داریم، من از آنها تشکر می‌کنم که صادقانه کار می‌کنند و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیریم.

601

کد خبر: 883471

وب گردی

وب گردی