انتخاب قدس توسط آمریکا اعلان جنگ است

شیخ عکرمه صبری رئیس موسسه اسلامی و خطیب مسجد الاقصی ، در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت که اعلام این تصمیم از سوی آمریکا، به معنای اعلام جنگ است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از الجزیره، شیخ عکرمه صبری رئیس موسسه اسلامی و خطیب مسجد الاقصی در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: اعلام این تصمیم از سوی آمریکا، به معنای اعلام جنگ است.

مسئول موسسه اسلامی ضمن اشاره به تصمیم رییس جمهور آمریکا گفت :دونالد ترامپ با تصمیم شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جنگ را به صلح ترجیح داده است. این تصمیم آمریکا فاقد اعتبار است و تظاهرات و نارضایتی هایی که در کشورهای مختلف علیه این تصمیم صورت می‌گیرد بیانگر این است که قدس تنها از آن فلسطینیها نیست بلکه از آن تمامی مسلمانها می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم ترامپ را یک اشتباه بزرگ معرفی نمود و از فلسطینی ها خواست که با تمام توان خود از شهر قدس دفاع نمایند.

وی در ادامه تاکید کرده است که هیچگونه فرصتی برای از سرگیری مذاکره و پروسه صلح باقی نمانده است زیرا آمریکا با موضعگیری خود در مورد قدس رسما اعلام جنگ نموده است.

کد خبر: 883482

وب گردی

وب گردی