راه اندازی اندیشکده‌های راهبردی توسط سازمان بسیج اساتید و دانشگاه آزاد

معاون سازمان بسیج اساتید کل کشور از راه اندازی اندیشکده‌های راهبردی توسط سازمان بسیج اساتید کل کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت:فعالیت چند صد واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد که آن را به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل کرده است ، این فرصت را ایجاد می کند تا بتوان راه اندازی اندیشکده‌های راهبردی را در اقصی نقاط کشور پیگیری کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر احمد نادری معاون بسیج اساتید کل کشور در نشست هم اندیشی بسیج اساتید این واحد ،گفت: سیاست و هدف تیم مدیریتی جدید سازمان بسیج اساتید، دوری از شعار و حرکت به سمت حل مشکلات و معضلات بنیادی کشور است. در این راستا ایجاد و راه اندازی اندیشکده های راهبردی از جمله برنامه های مدنظر برای نیل به اهداف سازمان بسیج اساتید کشور است.

وی ادامه داد: همکاری سازمان بسیج اساتید کشور با حدود 700 کانون بسیج اساتید در کل کشور و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی که تقریبا در تمام نقاط ایران کانون های بسیج اساتید فعال دارد، ظرفیت خوبی را برای راه‌اندازی اندیشکده های راهبردی در مناطق مختلف کشور مهیا خواهد کرد.

دکتر نادری خاطر نشان کرد: با راه اندازی اندیشکده های بسیج اساتید و فعالیت مناسب در آنها، بدون‌شک انقلابی در راستای حل مسائل کشور ایجاد خواهد شد.

اساتید دانشگاهی فرمانده های جنگ نرم هستند

حجت الاسلام والمسلمین حجت اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ،دانشجویان را افسران جنگ نرم دانسته‌اند، گفت: با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری، اساتید بسیجی ،فرمانده‌های جنگ نرم خواهند بود. بنابراین باید همانند یک فرمانده، افسران خود را نسبت به حیله گری ها و نقشه های دشمن آگاه کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری یکی از ویژگی های دانشجویان بسیجی را روحیه مطالبه گری آنها دانسته اند. اساتید بسیجی نیز باید این ویژگی را در نظر داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ذاکر خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه بسیجی هایی که در برهه‌های زمانی مختلف خوش درخشیدند باشیم.

201

کد خبر: 883566

وب گردی

وب گردی