مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد سوسنگرد برگزار شد

رئیس واحد سوسنگرد گفت:در این دوره از مسابقات دانشجویان در10 رشته و استادان و اعضای هیأت علمی نیز در سه رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش ایسکانیوز، با همت دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی واحد بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت بخش کتبی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استادان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان همزمان با سایر دانشگاههای کشور با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در واحد سوسنگرد برگزار گردید.

دکتر عبدالحسن دولاح رئیس واحد سوسنگرد ضمن خیر مقدم گویی به کلیه عزیزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات و آرزوی موفقیت و سرافرازی برای یکایک شرکت کنندگان، حضور چشمگیر دانشجویان را غیر قابل توصیف وصف نمودند.

وی افزود: سعی شد با برگزاری جلسات شورای فرهنگی و تبلیغات گسترده زمینه های مناسب در خصوص ثبت نام از دانشجویان جهت شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در سطح دانشگاه ایجاد گردد.

رئیس واحد سوسنگرد تعداد شرکت کنندگان اساتید و دانشجویان را بیش از دوره های پیش ذکر نمودند.

دکتر دولاح در ادامه سخنان خود گفت:در این دوره از مسابقات دانشجویان در10 رشته و استادان و اعضای هیأت علمی نیز در سه رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

204

کد خبر: 883610

وب گردی

وب گردی