نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران برگزار می شود

نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران، یکشنبه 26 آذر 1396 در بخش آقایان و دوشنبه 27 آذر 1396 در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران، یکشنبه 26 آذر 1396 در بخش آقایان و دوشنبه 27 آذر 1396 در بخش بانوان برگزار خواهد شد.
این جشنواره به منظور اهتمام در گسترش و ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در بین کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران (دانشجویان و کارکنان) از طریق ایجاد انگیزه‌، حسن تفاهم، آمادگی جسمانی و روحی و رقابت سالم توأم با رفاقت و اخلاق ورزشی طراحی شده است.
نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران در رشته‌های پنالتی گل کوچک‌، بولینگ‌، ضربه پنالتی هاکی، پرتاب توپ بسکتبال، دارت و شطرنج (ویژه روشندلان) برگزار خواهد شد.
گفتنی است، کارکنان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه تهران که دارای معلولیت جسمی هستند و روشندلان مجاز به شرکت در این جشنواره بوده اند. هر بازیکن در هر رشته که دارای توانایی و علاقه‌مندی باشد، می‌تواند شرکت کند. ورزشکاران جهت پذیرش، باید کارت پرسنلی دانشگاه (برای کارکنان و اعضاء هیئت علمی) و یا کارت دانشجویی (برای دانشجویان) به همراه داشته باشند. همچنین حضور یک سرپرست از پرسنل هر دانشکده الزامی است و به دانشکده‌ای که در جدول رده‌بندی بالاترین امتیاز را کسب کند، لوح و یادبود اهدا خواهد شد. به مقام‌های اول تا سوم هر رشته نیز جایزه، حکم و مدال اهدا خواهد شد.

204

کد خبر: 883637

وب گردی

وب گردی