حذف کنکور مصوبه مجلس و لازم الاجراست/ برگزار کنندگان کلاس های کنکور مافیای عظیم مالی تشکیل داده اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حذف کنکور، مصوبه مجلس شورای اسلامی و یک قانون است که باید اجرایی شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر لزوم حذف کنکور از نظام آموزش عالی کشور، اظهار داشت: این موضوع مزایای زیادی از جمله کاهش استرس متقاضیان و خانواده های آنان دارد.

وی با اشاره به گردش مالی کنکور در کشور، گفت: امروز گروه گسترده‌ای در کشور به دنبال سوء استفاده از علاقمندی جوانان به دانشگاه هستند و با برگزاری کلاس های آموزشی بی کیفیت و برگزاری آزمون باعث ایجاد یک مافیای عظیم مالی شده و سالانه جیب مردم را خالی می کنند بنابراین حذف کنکور می تواند جلوی این مافیا را بگیرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سلیمی با بیان اینکه در حال حاضر صندلی های خالی زیادی در دانشگاه های کشور وجود دارد، گفت: این موضوع نیز لزوم برگزاری کنکور را بسیار کمرنگ کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا کنکور برگزار نمی شود، خاطر نشان کرد: حذف کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی و یک قانون است که باید اجرایی شود.

کد خبر: 883663

وب گردی

وب گردی