تاکنون ۶  مصدوم به مراکز درمانی اعزام شده اند/منازل قدیمی 6 روستا در هجدک دچار آسیب شده است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:تاکنون ۶ نفر مصدوم به مراکز درمانی اعزام شده اند و یک 1 نفرآن ها از شهرستان راور بوده که به بیمارستان علی ابن ابی طلب اعزام شده است. 5 نفر مصدومان از شهرستان کرمان بوده اند که 2 نفر آن ها به بیمارستان شهید باهنر و 3 نفر نیز به بیمارستان پیامبران منتقل شده اند.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین جزئیات زمین لرزه 6.2 ریشتر هجدک کرمان گفت: تا کنون 10 پس لرزه در منطقه هجدک کرمان به وقوع پیوسته است که بزرگ ترین آن 4.2 ریشتر بوده است.

وی افزود: 4 دستگاه آمبولانس از شهرستان راور به مناطق زلزله زده و 3 دستگاه آمبولانس از شهرستان بهاباد به مناطق روستایی و هم مرز با استان کرمان اعزام شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 6 مصدوم به مراکز درمانی اعزام شده اند که یک 1 نفرآن ها از شهرستان راور بوده و به بیمارستان علی ابن ابی طالب اعزام شده است. 5 نفر مصدومان از شهرستان کرمان بوده اند که 2 نفر آن ها به بیمارستان شهید باهنر و 3 نفر نیز به بیمارستان پیامبران منتقل شده اند.

وی افزود: در حال حاضر منازل قدیمی 6 روستا در هجدک دچار آسیب شده اند.

این زلزله درساعت 12:13:17 زمین لرزه ای به بزرگای 6.2 ریشتر حوالی هجدک کرمان در طول جغرافیایی 57.32، عرض جغرافیایی 30.75 و عمق 10 کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست. نزدیک‌ترین شهرها به کانون زمین لرزه 30 کیلومتری هجدک ، 42 کیلومتری چترود و 49 کیلومتری کاظم آباد هستند.

گفتنی است زمین‌لرزه اولیه هجدک با شدت 6.1 ریشتر صبح روز جمعه 10 آذر ۱۳۹۶ در نزدیکی هجدک در شهرستان راور در شمال استان کرمان اتفاق افتاد. مدیرکل ستاد بحران استان کرمان در مورد زلزله هجدک گفت: در بررسی‌های اولیه تلفات جانی مشاهده نشده‌است.این زمین‌لرزه ۵۱ مصدوم داشت و در شهرهای کرمان، راور، زرند، سیرجان و رفسنجان احساس شده‌است.براساس گزارش‌های منتشرشده تعدادی ساختمان، به خصوص خانه‌های روستایی خراب شده و چندین نفر زخمی شده‌اند.

701

کد خبر: 883664

وب گردی

وب گردی