مدیرکل پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر: استفاده از ظرفیت هنرمندان کشور برای پیشگیری از اعتیاد

مدیرکل ‏فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نقش مهم هنرمندان در پیشگیری از اعتیاد، گفت: هنرمندان در آگاه سازی جوانان در پیشگیری از اعتیاد نقش مهمی دارند.

به گزارش ایسکانیوز ،عارف وهاب زاده در حاشیه کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه سفیران پیشگیری در دانشگاه علمی کاربردی شانجان فردیس افزود: بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران و نخبگان برای پیشگیری از اعتیاد در دستور کار برنامه های این ستاد قرار دارد.


وی ادامه داد: قشر هنرمند،ورزشکار و نخبگان می توانند برای آگاه و حساس سازی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان که طرفدار این قشر هستند، نقش مهمی داشته باشند.


وی اظهارداشت: استمرار این گونه برنامه ها در آگاه سازی برای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد نقش موثری دارد.


وهاب زاده افزود: قرار شد این جلسات را با هنرمندان کشور داشته باشیم و از ایده ها و طرح های جدید برای اقشار سالم و در معرض خطراستفاده کنیم.


مدیرکل ‏فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیازمند اعتبار نیست، چرا که هنرمندان الگوهای رفتاری و عملی برای نوجوانان و افراد جامعه هستند.


وهاب زاده افزود: اگر برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیرانه نیازمند اعتبار باشد، باید دستگاه هایی که عضو هستند مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی امر مورد توجه قرار دهند.


وی بیان کرد: در این کارگاه هنرمندان از جمله بازیگران و کارگردانان کشور به ‌عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد با راه‌های دستیابی به این هدف و روش برخورد با نوجوانان و رسالت اصحاب فرهنگ و هنر آشنا شدند.

705

کد خبر: 883806

وب گردی

وب گردی