جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های اصفهان برگزار می شود

جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با هدف ایجاد رقابت بین نشریات دانشجویی اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این جشنواره از سوی دبیرخانه نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و اصفهان برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، نشریات و آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی فروردین ماه تا دی ماه ۱۳۹۶ در نشریه های دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان به چاپ رسیده و دارای مجوز انتشار از کمیته ناظر بر نشریات یکی از این دو دانشگاه باشد.

علاقه مندان شرکت در جشنواره باید تصویر صفحه نشریه که اثر در آن درج شده است، اصل نشریه و فرم درخواست شرکت در جشنواره را تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال کنند.

بخش های جشنواره شامل نشریات برتر (طنز و کاریکاتور، صنفی، سیاسی، دینی- قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، ادبی، علمی، هنری، الکترونیک، اقتصادی، ورزشی) و آثار برتر (تیتر، سرمقاله و یادداشت، خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنفی، ادبی، دینی و قرانی و هنری، طنز، کاریکاتور، عکس، طرح روی جلد، صفحه آرایی، وبلاگ، سایت و کانال) است.

بخش ویژه نیز بخشی است که به آن جایزه ویژه تعلق می گیرد و شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، طرح تحول سلامت، دین گرایی در بین جوانان، فرهنگ استفاده از فضای مجازی، سلامت و فضای مجازی و بخش های خبر ، صفحه آرایی، نشریات الکترونیک، نشریات چند رسانه ای و بخش مجازی است.

منبع: مهر

204

کد خبر: 883814

وب گردی

وب گردی