خسارت ۲۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برآورد تیم اعزامی سپاه به مناطق زلزله هجدک حاکی از آن است که به خانه ۲۰ خانوار خسارت وارد شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: در جلساتی که با فرماندهان و مدیران سپاه استان کرمان داشته ایم به همه آنها متذکر شده ایم زمانی که حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله در اولین فرصت فرماندهی استان اطلاع دهند و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: در ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز که زلزله ۶.۲ ریشتری هجدک راور را لرزاند بلافاصله بعد از زلزله از طرف سپاه راور با فرماندهی استان تماس گرفته شد و تیمی از سپاه انتخاب و به منطقه هجدک اعزام شدند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: این تیم از تمام مناطق حادثه دیده بازدید کرد و از اوضاع این روستاها گزارش دادند، خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته و بعضی از منازلی که قدیمی بودند دچار خسارت شدند و به خانه های روستای مرکز زلزله که از زلزله قبل سالم مانده بودند هم خسارت وارد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: برآورد تیم اعزامی سپاه به مناطق زلزله هجدک حاکی از آن است که به خانه ۲۰ خانوار خسارت وارد شده است.

وی در گفتگو با مهر افزود: سپاه در همه روستاهای استان پایگاه مقاومت بسیج دارد که این پایگاه رئیس و شورا و نیروهای بسیجی دارد و تحت امر حوزه مقاومت است و اگر موردی در منطقه باشد پایگاه مقاومت با حوزه و سپس حوزه با ناحیه مقاومت بسیج ارتباط برقرار می کند و در نهایت با فرماندهی سپاه استان تماس برقرار می شود و در صورت نیاز به کمک حتما اقدام می شود.

901

کد خبر: 883831

وب گردی

وب گردی