باند 4 نفره مالخر و سارقان گوشی‌های همراه در مرکز تهران شناسایی شد

رئیس کلانتری 109 بهارستان از انهدام باند 4 نفره مالخر و سارقان گوشی‌های تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری 109 بهارستان اظهار کرد: ظهر امروز ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه شدند که سرنشین و راکب یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت موبایل از شهروندی را دارند که به سرعت گوشی همراه وی را قاپیده و به سرعت قصد متواری شدن را داشتند. اما سارقان با مقاومت مالباخته مواجه و تعادل خود را از دست می دهند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با مشاهده استمداد شهروند به سرعت به محل وقوع حادثه رسیده و سارقان را در حالی که بر زمین خورده بودند دستگیر و به کلانتری انتقال می دهند.

رئیس کلانتری 109 بهارستان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اقرار کردند، گفت: در اثنای تحقیقات مقدماتی، متهمان به همدستی با یک سارق دیگر و فروش اموال مسورقه به مالخری در حوالی خیابان مولوی معترف که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند توضیح داد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری کلانتری 116 مولوی، تیمی از عوامل کلانتری برای دستگیری مالخر و سارق سوم اعزام که در عملیات های مختلفی که صورت گرفت سارق سوم و مالخر گوشی های همراه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی بیان داشت: با تکمیل بازجویی از متهمان، پرونده آنان وارد مرحله بعدی شد و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که با تلاش ماموران انتظامی تا کنون تعداد 5 تن از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس کلانتری 109 با بیان اینکه مالباختگان چهره متهمان را مورد شناسایی قرار دادند تصریح کرد: همچنان در خصوص شناسایی مالباختگان تحقیقات ادامه دارد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 883840

وب گردی

وب گردی