مهلت دو ماهه به وزیر علوم برای ارائه گزارش وضعیت دروس علوم انسانی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه محمودزاده در جلسه امروز کمیسیون متبوعش از پاسخ های وزیر علوم به سوالاتش قانع شد، گفت: ادیانی نیز به غلامی به منظور ارائه گزارش در زمینه جایگاه دروس انسانی در دانشگاه‌ها مهلتی دو ماه داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، سیدحمایت میرزاده در تشریح جلسه دیروز (سه‌شنبه 21 آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات از بسته شدن پرونده گزارش کمیته تحقیق و تفحص در این کمیسیون و حضور وزیر علوم در کمیسیون به منظور پاسخ به سوالات جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و سیدعلی ادیانی راد نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر خبر داد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در تکمیل این گزارش، گفت: آقای محمودزاده پس از استماع توضیحات وزیر علوم، از سوال خود درخصوص مشکل مدارک فارغ‌التحصیلانِ دانشگاه مهاباد وابسته به دانشگاه بین‌المللی قانع نشد.

وی ادامه داد: آقای ادیانی نیز وزیر را درخصوص مغفول ماندن دروس علوم انسانی و فرهنگ ایرانی - اسلامی در دانشگاه‌ها با وجود تاکید برنامه ششم توسعه به این مهم مورد سوال قرار داد که غلامی توضیحاتی درخصوص اقدامات صورت گرفته در این حوزه همچون تشکیل کمیته ویژه ارائه داد.

میرزاده اضافه داد: نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر مهلتی دو ماه به وزیر علوم داد تا گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین از نهایی شدن گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد و گفت: طی جلسه امروز نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات با اتفاق آراء این گزارش را تائید کردند لذا فردا برای قرائت در صحن به هیات رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

کد خبر: 883972

وب گردی

وب گردی