وسایل بازی کودکان در بوستان های منطقه 7 ایمن سازی می شوند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از ایمن سازی و رفع نواقص وسایل بازی و بدنسازی بوستانهای سطح این منطقه با هدف افزایش ایمنی  و سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز رضا مددی با اعلام این مطلب افزود: تجهیز ورسیدگی به پارکها وفضای سبز یکی از اولویت های مهم کاری شهرداری است که در این راستا وسایل بازی کودکان وست های ورزشی در بوستان های منطقه ایمن سازی و رفع نقص می شوند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز شهر حق طبیعی و ازحقوق شهروندی است، تصریح کرد: نصب وسایل ورزشی وبازی در پارکها تاثیر مستقیمی برسلامت شهروندان دارد چرا که بابهره گیری از این امکانات وانجام ورزش در طول روز سلامت خود را تضمین می کنند.

معاون شهردار منطقه 7 گفت: به منظور استاندارد‌سازی و ایمن سازی وسایل و زمین‌های بازی کودکان در اداره فضای سبز منطقه طبق دستورالعمل تدوین شده و از همه وسایل بازی سطح محدوده بازدیدهای کارشناسی طبق موازین استاندارد به عمل آمد که ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک‌ها به صورت یک کار مستمر و با برنامه، همواره مورد توجه شهرداری منطقه است.

وی با اشاره به اینکه ایمن سازی محیط بازی کودکان می‌تواند کاهش صدمه دیدگی کودکان را هنگام بازی به همراه داشته باشد، عنوان کرد: استفاده از وسایل بازی ساخته شده از فایبر گلاس و پلاستیک، توجه به کاهش جذب حرارت در این وسایل و در نظر گرفتن سایر مشخصه ها نظیر فرم، جنس و شکل آنها می‌تواند در افزایش ایمنی این وسایل و کاهش صدمات احتمالی کودکان موثر باشد.

701

کد خبر: 884045

وب گردی

وب گردی