استادان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به حوزه علمیه رفتند

جمعی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه از حوزه علمیه رضویه گرگان بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز از گرگان، با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و در گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه جمعی از اساتید واحد گرگان و مراکز وابسته از حوزه علمیه رضویه (آیت الله میبدی)گرگان بازدید کردند.

حجت الاسلام ابراهیم باغشنی هدف از این بازدید را برقراری ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه دانست و گفت: «این دیدار فرصتی شد تا اساتید دانشگاه ضمن آشنایی با فعالیت های مختلف طلاب، از نزدیک با چگونگی تحصیل و زندگی طلاب در حوزه آشنا شوند.»

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با برشمردن شرایط و نحوه تحصیل و تدریس در حوزه های علمیه افزود: «این دیدار کوششی برای تعاملی سازنده و پویا برای رفع سوالات و ابهامات دانشگاهیان و حوزویان است.»

در این بازدید حجت الاسلام سید حسین میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان به بیان توضیحاتی درباره این حوزه و بخش های مختلف آن پرداخت.

در پایان، استادان دانشگاه فرصت یافتند تا با حضور در حجره های طلاب از نزدیک با طلاب در حال تحصیل در این حوزه گفت‌وگو کنند.

کد خبر: 884075

وب گردی

وب گردی