هیچ تیمی توان متوقف کردن پرسپولیس را ندارد/ این همه  انتقاد به طاهری بی انصافی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خاصی پیش نیاید پرسپولیس باز هم با اقتدار قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست گفت: شرایط پرسپولیس از زمان حضور برانکو روز به روز بهتر شده است و او نشان داده که تا چه اندازه ای در امر مربیگری توانمند است و برای هر بازی ایده جدیدی را رو می کند.

وی در ادامه انتقاد ها به طاهری را غیر منطقی خواند و افزود: یکی از مهم ترین دلایل نتیجه گیری پرسپولیس در سه سال گذشته مدیون آرامشی است که هیات مدیره و شخص طاهری به تیم تزریق کردند و نمی توان به راحتی زحمات او را نادیده گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با ادامه فصل و پیش بینی اش از آن نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای سومین سال پیاپی بهترین بازی ها را ارائه می دهد و البته بیشترین شانس را برای تکرار قهرمانی دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم باز هم می تواند مانند سال گذشته با اقتدار قهرمان لیگ برتر شود.

رافت ادامه داد: البته شرایط لیگ امسال با فصل گذتشه متفاوت است و اگر مدعیان سنتی لیگ برتر مانند استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی تیم های آماده تری را به لیگ برتر می فرستادند توان به چالش کشیدن شاگردان برانکو را داشتند اما با توجه به وضعیت نا به سامان این تیم ها گمان نمی کنم تیمی توان متوقف کردن پرسپولیس را داشته باشد.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه و گله های مشترک بازیکنان این تیم پس از برد در برابر صنعت نفت آبادان هم تصریح کرد: تنها اتفاقی که می تواند جلوی پیشرفت این تیم را بگیرد مشکلات مالی است که حواشی فراوانی را برای تیم به وجود می آورد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با آغاز نیم فصل دوم مسابقات فشرده تر می شود و با توجه به مسابقات جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا که از بهمن ماه پیگیری می شود باید هر چه سریع تر برای مشکلات مالی بازیکنان فکری کنند تا آن ها با روحیه مناسب گام به این مسابقات بگذارند و گمان می کنم وزارت ورزش به عنوان متولی سرخابی ها باید تدبیری را اندیشه کند تا مشکلات مالی این دو تیم رفع و رجوع شود.

606

کد خبر: 884082

وب گردی

وب گردی