ابوالفضل پورعرب با «دست های آلوده» اسپانیایی می شود

ابوالفضل پورعرب با فیلم سینمایی «دست های آلوده» به کارگردانی سیروس الوند، میهمان شنبه سینمایی شبکه اسپانیایی زبان هیسپان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی « دست های آلوده » محصول سال 1378، به کارگردانی سیروس الوند، شامگاه شنبه 6آبان از آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی-وی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دست های آلوده» داستان سیامک و دیبا، نادر و رؤیا است که دست به سرقتی بزرگ از یک مراسم عروسی اعیانی می‌زنند.

سیامک (با بازی پورعرب) جواهرات سرقت شده را پیش نسرین (با بازی عسل بدیعی) که قصد دارد با او ازدواج کند، امانت می‌گذارد. از آن طرف دیبا (با بازی هدیه تهرانی) هم روزگاری ماجرایی عاشقانه با سیامک داشته و هنوز هم عاشق اوست. شرکای سیامک به همراه او به سراغ نسرین می‌روند؛ اما نسرین را پیدا نمی کنند. نسرین جواهرات را در شرکتی که در آنجا کار می‌کند مخفی می‌کند...

ابوالفضل پورعرب، عسل بدیعی، هدیه تهرانی، امین حیایی، سعید پیر دوست، الهام ایمانی و شهاب عسگری از بازیگران اصلی «دست های آلوده» هستند. تمام فیلم¬های سینمایی ایرانی پخش شده از این شبکه، به سفارش دفاتر هیسپان تی‌وی در اسپانیا و مکزیک، توسط دوبلورهای اسپانیایی زبان دوبله و برای پخش آماده میشوند. فیلمهای سینمایی ایرانی که هر شنبه از این شبکه پخش میشوند، طرفداران بسیاری در میان مخاطبان هدف هیسپان تیوی دارند.

فیلم سینمایی «دست های آلوده»، ساعت 23:30 )به وقت تهران( شنبه 6 آبان ماه به روی آنتن رفته و بازپخش آن ساعت 13:30 فردای همان روز، از هیسپان تیوی پخش میشود.

501

کد خبر: 884083

وب گردی

وب گردی