تهران-ایسکانیوز: این بار عوامل بسیج، زورگیران را به پایان کار خود رساندند.


نیمه شب 27شهریورماه امسال عوامل بسیج در حال گشت زنی به موتور که دو سرنشین داشت مشکوک شده و پس از بررسی و تجسس بدنی از آنها مقداری ماده مخدر شیشه، چاقو و یک گوشی اپل کشف کردند و به اینترتیب دو متهم را دستگیر و به کلانتری 116 مولوی تحویل دادند.


علیرضا.الف یکی از متهمانی که دستگیر شده بود در بازجویی‌ها با وجود انکار سرقت اعلام کرد که چاقو و دیگر وسایل کشف شده برای او است و متهم دیگر محمد.ص نیز منکر سرقت شد و گفت وسایل کشف و توقیف شده مربوط به دوستش علیرضا است.


ماموران کلانتری پس از اظهارات دو متهم و بررسی سوابق آنها فهمیدند که علیرضا یکبار به دلیل دو مورد سرقت لوازم خودرو و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده و متهم دیگر، محمد.ص دارای یک مورد سابقه کیفری و کیف قاپی است.


با بررسی‌های بیشتر، ماموران به دو مورد شکایت در خصوص زورگیری و سرقت گوشی پی بردند که شواهد نشان می‌داد این مورد می‌تواند مربوط به دو سرقت انجام شده در نزدیکی مترو ترمینال جنوب و بهارستان باشد.


بعد از احضر دو شاکی به کلانتری، یکی از شاکیان به نام محمد.د که از ناحیه گردن دچار ضرب و شتم شده بود و 80 بخیه روی زخمش خورده بود به ماموران گفت: «ساعت هفت شب 16 شهریورماه در ایستگاه اتوبوس منتظر بودم که یک موتور سوار و یک فرد پیاده به من حمله ور شدند و فرد پیاده با چاقو ضربه‌ای به گردنم وارد کرد و پس از دزدیدن گوشی‌ام سوار ترک موتور شد و از محل متواری شدند.»


شاکی دیگر، عبدالله.ف در اظهارات خود گفت: «مانند هر شب ساعت 9 درحال رفتن به ایستگاه مترو ترمینال جنوب بودم که یک موتورسوار دو سرنشین به من حمله کردند و با تهدید چاقو گوشی‌ام دزدیده و از محل متواری شدند.»


پس از اظهارات دو شاکی و بررسی و شناسایی دو متهم از سوی مالباختگان، محمد و علیرضا به زندان فرستاده شدند و پس از ثبت سابقه شان مجدد به مدت هفت روز به پایگاه هفتم پلیس آگاهی جهت بررسی سرقت‌های احتمالی و شاکیان دیگر مورد بررسی و بازجویی قرار می‌گیرند. پرونده این دو متهم جهت بررسی در شعبه ششم دادسرای ناحیه دوزاده فرستاده می‌شود.

کد خبر: 88411

وب گردی

وب گردی