جشنواره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به خودباوری دانشجو کمک کرد

دانشجوی دکتری واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: جشنواره نشریات دانشجویی توانسته به پویایی و همچنین خودباوری دانشجویان کمک کند.

امیرعلی منفرد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: جشنواره نقطه عطفی برای دانشگاه و دانشجویان و همچنین کاری بسیار ارزشمند است که سبب پویایی بیشتر افراد می شود.

وی ادامه داد: مسئوولان به جشنواره نشریات دانشجویی نسبت به دوره گذشته بهای بیشتری دادند و در نتیجه امسال تعداد نشریات و همچنین شرکت کنندگان بسیار بیشتر از گذشته شده و دانشجویان نیز تلاش کردند تا آثار با کیفیت و قابل توجهی را ارائه دهند.

این دانشجوی دکتری به نقش پررنگ مدیران جدید در توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت:تاثیر فعالیت های فرهنگی ارزشمند که در دوره مدیریت دکتر رهبر انجام شده را بی شک در گذر زمان می بینیم. دانشگاه در چند ماه اخیر با توجه به معنویات و فرهنگ و پیروی از آرمان های امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب به سمت پیشرفت و ترقی دانشگاه و دانشجو حرکت کرده است.

منفرد با اشاره به رشد فضائل اخلاقی و ارزش ها در محیط دانشگاه، گفت: وقتی در محیط دانشگاه به ارزش ها بها داده شود، پویایی و خودباوری دانشجو نیز افزایش می یابد. دانشگاه آزاد دانشجویان با استعدادی دارد که در محیطی معنوی به تعالی می رسند.

وی درباره به افزایش نشاط دانشجویی در دوره مدیریت دکتر رهبر اشاره کرد و یادآور شد: ماه های اخیر با وجود افزایش فعالیت های فرهنگی فرصت های مناسبی برای دانشجویان مهیا شد تا بتوانند با حضور بیشتر در عرصه های مختلف آزمون و خطا کنند.

منفرد خاطرنشان کرد: مدیران جدید دانشگاه با وجود اینکه مدت کوتاهی است که مسئوولیت ها را عهده دار شدند اما به خوبی نیاز دانشگاه و دانشجو که همان رشد ارزش ها است را شناخته اند که امیدوارم با ادامه این روند شاهد روزهای روشن تر دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

503

کد خبر: 884169

وب گردی

وب گردی