مصاف واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده اصفهان در  لیگ

هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار در روز پنجشنبه ۲۳ آذر پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، فصل جدید لیگ‌برتر واترپلوی ایران با حضور هفت تیم مانند فصل گذشته در حال پیگیری است. بیست و هفتمین دوره این رقابت‌ها هفته سوم از دور برگشت خود را فردا (پنجشنبه) ۲۳ آذر، با برگزاری سه دیدار در یک روز پشت سر خواهد گذاشت. تا به امروز تیم دانشگاه آزاد با ۱۴ امتیاز در صدر جدول، سایپا با ۱۲ امتیاز در رده دوم و تیم نفت امیدیه با ۱۰ امتیاز در رده سوم این رقابت‌ها قرار دارند.

نخستین بازی هفته سوم از دور برگشت لیگ‌برتر واترپلو ایران را دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت امیدیه برگزار می‌کنند. تیم نفت امیدیه که تا به اینجای کار در لیگ عملکرد خوبی را از خود نشان داده، با کسب ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. نفتی‌ها برای اینکه بتوانند فاصله خود با تیم دوم جدول (سایپا) را حفظ و یا کمتر کنند، باید در مقابل ارتشی‌ها به پیروزی برسند. این بازی از ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه به میزبانی استخر بین‌المللی ۹ دی برگزار می‌شود.

در دومین بازی این هفته از رقابت‌های لیگ واترپلو نیز دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم نماینده اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار در صورتی برگزار می‌شود که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به هم، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دارند. دانشگاه با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما تیم جوان اصفهان با کسب تنها ۲ امتیاز در رده ششم (یکی مانده به آخر) جدول رده‌بندی قرار دارد. به نظر می‌رسد شاگردان شهیدی‌پور در این بازی کار سختی را مقابل نماینده اصفهان در پیش ندارند و باید صدر نشینی آن‌ها تا هفته بعد را تعیین شده بدانیم زیرا، ‌تیم دانشگاه با کسب امتیاز این بازی می‌تواند به تنهایی با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد. این بازی نیز از ساعت ۱۸:۱۵ به میزبانی استخر بین‌المللی ۹ دی پیگیری خواهد شد.

اما در آخرین بازی این هفته، تیم‌های سایپا و نفت و گاز گچساران در مصافه با هم به آب می‌زنند. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) به میزبانی استخر ۹ دی برگزار می‌شود. به دلیل شرایط فعلی هر دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات این بازی حساس‌ترین دیدار این هفته است. دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش هم امتیاز هستند و به همین دلیل، نفتی‌ها برای اینکه جایگاه چهارمی خود در لیگ را حفظ کنند با تمام توان در مقابل سایپا حاضر خواهند شد. شاگردان مهدی پنام‌تاش نیز برای حفظ فاصله دو امتیازی خود با تیم صدرنشین(دانشگاه آزاد) و باقی ماندن در کورس قهرمانی، برای پیروزی به میدان می‌آیند.

تیم جوان استخر شهید نوفلاح نیز به دلیل رو به رو شدن با قرعه استراحت در این هفته از رقابت‌ها، خود را برای هفته‌های بعد آماده می‌کند و در این هفته مسابقه‌ای ندارد.

هفته سوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:
پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶
نیروی زمینی ارتش/ نفت امیدیه
ساعت ۱۷

دانشگاه آزاد اسلامی/اصفهان
ساعت ۱۸:۱۵

سایپا/نفت و گاز گچساران
۱۹:۳۰

ورزشگاه شیرودی - تهران

جدول رده‌بندی این دور از رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلو تا پیش از برگزاری بازی‌های هفته سوم دور برگشت:
۱) دانشگاه آزاد ۱۴ امتیاز
۲) سایپا ۱۲ امتیاز(یک بازی کمتر)
۳) نفت امیدیه ۱۰ امتیاز(یک بازی کمتر)
۴) نفت و گاز گچساران ۶ امتیاز
۵) نیروی زمینی ارتش ۶ امتیاز
۶) نماینده اصفهان ۲ امتیاز
۷) استخر شهید نوفلاح ۲ امتیاز

602

کد خبر: 884183

وب گردی

وب گردی